Gå til innhold

Hei alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn med to forskjellige, nå er jeg alene og jeg er så langt nede nå at ser ingen lyspunkter..utenom mine barn selvfølgelig:) elsker de selvfølgelig over alt! men gråter hver kveld over dette, er nettopp blitt alene og vil så gjerne ha han tilbake men han vil ikke, han er faren til unge nr to.

Har det så vondt og har et stort tomrom i meg og har det så ubeskrivelig dårlig at jeg bare gråter og savner han.

Hva skal jeg gjøre?

Skal jeg bare vente på han og se om han ombestemmer seg eller prøve å bli vant med denne tilværelsen?

Er så trist å være alenemor og med to forskjellige fedre i tillegg,mange har fordommer mot det.

Trist å være alene om ansvaret og sitte her alene kveld etter kveld..

Savner han såå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har desverre ikke noe svar til deg om hva du bør gjøre. Men et råd er å ta tiden til hjelp.

Du har vært gjennom dette før og vet at du kommer til å klare deg godt!

Jeg har absolutt ingen fordommer mot dem som er alene med barn av to fedre! Hvorfor skulle man ha det?! Og om du møter noen vet du at du er en god mor for barnene dine og det er det viktigste!

Hvis det er det beste for dere alle håper jeg at eksen din kommer tilbake til dere hvis ikke- Girlpower; dette klarer kommer du gjennom :)

God trøste og stå- på klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...