Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har noen gode råd mot halsbrann? Tar i mot alt med et stort takk, for har prøvd mye, men ingen ting hjelper....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melk, lovehearts, banan, prøv å hold deg unna brus, kaffe og sterk mat =)

Skrevet

jeg har vært EKSTREMT plaga med halsbrann.. men kjøpte meg samarin her før helgen.. vidundermiddel <3 <3 at jeg ikke tenkte på det for 3mnder siden =/ smaker jo ikke noe særlig godt..men virker i timesvis :D

Skrevet

Jeg lever på lovehearts, biola og Gaviscon tyggetabletter. Det hjelper for meg i alle fall. :)

Skrevet

lovehearts og link...fungerer flott=)

Skrevet

Flytende Gaviscon har vært min reddende engel!

Skrevet

Jeg sverger til Samarin og Lovehearts. Ellers syns jeg melk fungerer i kortere perioder.

Skrevet

MANDLER!!!!!!!!

Dette er et vidundermiddel! Bedre enn all garviscon som jeg har spist i det uendelige.

Jeg har prøvd alt som er nevnt over, men ingenting er så bra som mandler. Har hørt at det fungerer best med skoldede mandler, men jeg spiser de med skall. Halsbrann har vært min største plage, men nå går jeg med en neve mandler i lomma. Problemet er helt borte!! Trenger bare et par stykker os vips, ingen halsbrann!

Billig og lett å få tak i i disse julebaketider!

Skrevet

Sjokomelk, mandler og link. Og ligg unna for salt mat, det er døden i potta for meg i allefall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...