Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Er det noen som vet om varene de selger er originale? Noen som har handlet der selv? I så fall, er dere fornøyde? Virker jo egentlig for godt til å være sant (og ting som virker for gode til å være sanne er jo som regel nettopp det).
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 De er orginale. De får inn restlager og selger det billigere enn butikkene....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 jeg er fornøyd med det jeg har kjøpt der. God service også. Bestilte engang en joggedress i str 4 år. buksa kom i str 4 og genseren i str 6. Så sendte en mail og klaget. Fikk til svar at de hadde desverre ikke igjenn i den str, så jeg trengte ikke sende det tilbake og slapp å bet regninga Nå sist bestilte jeg et sett. dongribukse, en vinrød tykkere genser og en stripete tynn genser til. kevin clein eller hva det merke heter. Kjempetøff på lillegutt på 15 mnd Likte veldig godt den tykke rød genseren.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Kjempe fornøyd. Bestilte for første gang for 3 uker siden, blir nok å bestille der flere ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå