maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 hei jeg har hatt hyperemesiss 2 ganger med eldste og minste..jeg ble lagt inn flere ganger og det eneste som egentlig stoppet det var intravinøs veske og sykehus uten masse rare lukter. men for dere som ikke har så sterk kvalme her er mitt beste tips ...bland farris og eplemost og litt vann for dere som ikke liker det sterkt. så få r dere i dere mineral salter og sukker og vann som er det samme som er i intravinøsen har brukt det på mine barn også når de ikke r i form for da får de i seg næring..og det virker noe kvalme stillende. ellers ikke vær redd for og gå til legen og få kvalmestillende...om ikke afipran hjelper så få prøve noe annet...ellers gjelder jo alle andre tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå