Gå til innhold

Tips til dere som er mye kvalme


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har hatt hyperemesiss 2 ganger med eldste og minste..jeg ble lagt inn flere ganger og det eneste som egentlig stoppet det var intravinøs veske og sykehus uten masse rare lukter.

men for dere som ikke har så sterk kvalme her er mitt beste tips ...bland farris og eplemost og litt vann for dere som ikke liker det sterkt. så få r dere i dere mineral salter og sukker og vann som er det samme som er i intravinøsen har brukt det på mine barn også når de ikke r i form for da får de i seg næring..og det virker noe kvalme stillende.

ellers ikke vær redd for og gå til legen og få kvalmestillende...om ikke afipran hjelper så få prøve noe annet...ellers gjelder jo alle andre tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...