chrisallic Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Skal bestille kalendere og julekort og lurer på en plass de er fine og ikke alt for dyre. Hvor skal du bestille dine julekort fra??
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 har bestilt (og fått) både julekort og kalendere fra www.nfoto.no, og er veldig fornøyd Kjøpte derfra i fjor også, og var fornøyd da også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå