Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Har gått ut med en fyr lenge, vi bor langt fra hverandre og han har fått vite for noen måneder siden han har blitt far med en dame han var med før han traff meg.. Så nå er dna testen klar han er faren, og hun gjør ALT for å kontrollere ham, vil ha ham tilbake osv. Så sier hun at hun nekter ham å se barnet om han ikke kommer da og da.. Han er jo så naiv, så nå traff han barnet for første gang igår og jeg vet ikke helt hvordan jeg føler meg.. Redd for at jeg skal bli bortglemt, han har vært så opphengt i dette med barnet og moren. Jeg støtter ham helt og har sagt at hun kan ikke nekte ham å se barnet osv og fortalt han må gå til advokat få en samværsavtale osv.. Han viste meg meldingene hun sender.. fy f.. hun skriver bla at han må forandre på livet sitt nå og at han vil bli en dårlig far for barnet.. Hun sier også at om han ikke er der for dem begge to kan han glemme å se sønnen.. Jeg vet ikke om jeg orker dette:(
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Be han spar på meldingene. Kontakt advokat som er spesialisert i familierett, og kontakt familie kontoret, slik at han kan få en ordentlig samværsavtale. Da prøver han hvertfall, og om moren stikker kjepper i hjulene på han, så er det henne det går utover til syvende og sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå