Gå til innhold

Ønsker nr 2 velkommen!:)


lykkelig***

Anbefalte innlegg

Har menstermin den 2-3 august og har en liten gutt på snart 1 år fra før:) Blir sikkert hektisk, men veldig planlagt og ønsket. Storebror er så fantastisk, så ønsker meg flere av han;)) Laaaang vei å gå, synes ikke det er så lenge siden jeg var gravid sist! Lykke til alle sammen. Skal ut i jobb om en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig at vi er flere i samme situasjon!! Har en gutt på 11mnd nå, og venter gull nr 2 i august2010:)

D blir nok hektisk, men gud så mye glede de vil få av hverandre da:D

 

Kjennes ikke ut som d er så lenge siden jg var gravid nei.. håper bare at jeg synes det er verdt d å begynne på igjen så raskt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser desverre ut til at jeg mister dette barnet. Begynte med brunt utflod igår og blødning idag og små etterrier. Hele kroppen min forteller meg at jeg mister. Trist selvom man vet at dette er meget normalt. Har heldigvis en vakker gutt fra før, så jeg vet at jeg kan få barn! En tror aldri at det er en selv som skal miste, men her er jeg da! Hormonene er aktive og gjør meg mer trist enn jeg trodde jeg skulle være. Gruer meg til mere smerter og mere blødninger! Men da var det ikke riktig denne gangen!!

Lykke lykke til til dere alle, dere går en fantastisk tid i møte. Håper jeg snart havner i en av de andre klubbene snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist "lykkelig".. føler med deg og håper at du snart havner i andre klubber her inne.. Lykke til!!

 

Selv venter vi nr 2 i august og jenta vår er bare 6 mnd.. Litt sjokkert da jeg oppdaget det, men nå bare venter vi spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff... kjenner jeg ble litt engstelig etter å ha lest denne tråden. Flere som mister etter å ha vært kjempeglad for at nummer 2 satt som ønsket. Følere med dere.

 

Jeg har akkurat testet positivt og vår første lillegutt er snart 13 måneder. Håper spiren blir sittende og at lillegutt blir storebror i midten av august 2010 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...