Snuppa! Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Er i uke 24 i morgen og har hatt sånn nedpress og vondt i underlivet i over en uke nå, veldig vondt og stå/gå.. Blei brått veldig bekymra her, flere som har vært borti det?
Lykkeligmammatiltre Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Jeg hadde det akkurat som deg da jeg ventet andremann...det var ingenting farlig...kan hende man kjenner det bedre når man venter for andre gang... )lykke til!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 jeg hadde det også slik med andremann.. Hun festet seg da jeg var 35 uker på vei, og de 5 siste ukene ble kunne jeg ikke stå og gå så lenge, da fikk jeg veldig ubehag og vondt.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 jeg hadde det og fra tidlig av med andremann.
Gjest Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Ja, spesielt med 3 mann. Enda med kraftige kynnere i uke 28 som påvirka mormunnen, men det roet seg etter 2 uker med streng hvile, så jeg gikk til uke 37. Men kynnerene og nedpresset var der hele veien. Du kan jo høre med jordmor/lege om en sjekk dersom du er engstelig.
Snuppa! Skrevet 29. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2009 Takk for svar jenter, blei litt beroliga nå. Er ganske hoven i underlivet også. Så blir nok til å ringe legen i morgen. Men dere har klart å roa meg til i morgen ihvertfall, dere er gode å ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå