Gå til innhold

flere som er blitt dårlig enda?


Leen

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt skikkelig elendig i formen den siste uken. Forferdelig slapp og trøtt og kanon bilsyk.

Har ikke kjangs å komme meg på jobb. (bittert)

Flere som har det sånn? Det begynte så utrolig mye tidligere denne gangen enn sist. Får håpe det gir seg tidligere også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Akkurat samme her!! Har ingen krefter og er mye svimmel, i tillegg til å trenge mye søvn. Har vært borte fra jobben i flere dager nå. Skal til en lege i kveld, som skal gi meg sykemelding. Har nesten to uker igjen på denne jobben, og så begynner jeg egentlig i ny jobb etter det. Håper å bli sykemeldt noen uker, selv om det selvfølgelig er elendig timing...!! Gruer meg noe helt vanvittig til å si det til den nye sjefen!! Er så usikker på om jeg skal si hvorfor jeg er sykemeldt? Er bare i uke 5, så kan jo skje mye ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip situasjon. Jeg ville nok ikke sagt det til den gamle sjefen, mens jeg ville vært åpen med den nye. Men men, du får se hva du gjør...

 

Du får ha god bedring. Jeg skal til legen nå. Skikkelig streng og gammel lege, så jeg bare håper han ikke begynner å tulle seg...jeg har bare ikke kjangs å gå på jobb.

 

Når har du termin?

Barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har sovet så mye på 15 år som jeg har gjort den siste 1,5 ukene. Får noen svimmelhets annfall innimellom, men ikke noe syk utover det. Klarer å komme meg gjennom arbeidsdagen enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt å være så trøtt, ja! Godt du klarer jobben, Mille75 :)

 

Håper det gikk greit med legen?! Satte seg ikke på bakbeina?

 

Jeg tror det skjedde en misforståelse, så fikk ikke snakka med legen i dag.. Får ringe han i morgen.. Men i kveld føler jeg meg i bedre form igjen, og da blir jeg så skikkelig usikker på om jeg bør bli sykemeldt likevel.. Føler at jeg opplever det verste dilemmaet, og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre... Huff, det blir sånn at jeg håper å bli ordentlig dårlig, for da hadde det ikke vært noen tvil... =(

 

Vi har ingen barn fra før, nei. Terminen er i midten av august. Deres da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min var veldig forståelsesfull, og sjefen min også. Han hadde en kone som hadde vært dårlig, så han visste hva jeg mente. Det letter trykket å få unnagjort det med jobben.

 

Hvis jeg var deg meg83 ville jeg ha sykemeldt meg, og heller sett om du kunne hentet noen krefter til den nye jobben. Men blir du bra, så blir du bra, og ingenting er jo bedre enn det.

 

Vi har en jente fra før. Menstermin er 01.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...