Gå til innhold

Noen fra Vadsø her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bodd der tidligere, holder det?

Skrevet

nja, kanskje;-)...hvor gammel er du? leter etter en som bor der... som ikke står i tlf katalogen....

Skrevet

Jeg har også bodd der tidligere. Har en del kjente der.

Skrevet

Akkurat flyttet til kommunen men kjenner få der.

Skrevet

Er ikke på facebook heller...så da blir det litt vanskelig :/ men personen er 38...... er det et sånn sted hvor alle kjenner alle?

Skrevet

Det bor 5000 mennesker der så ja treffer du på noen i den alderen så vet de nok.

Skrevet

Nei ikke akkurat, men hvis du kjenner noen andre fra Vadsø så kan du jo høre med de. Eller hvis du vet hvor denne personen jobber så kan du ringe arbeidsplassen og si at du vil snakke med han/hun.

Skrevet

Kjenner ingen andre fra Vadsø, og vet heller ikke hvor personen jobber....bare sånn ca hva personen jobber som...hmmm blir vanskelig dette tror jeg......

Skrevet

Sitter og ler for megselv nå. Du finner ikke vedkommende på facebook eller i tlf.katalogen, men satser på å finne vedkommende på dinbaby.com? ;))

Skrevet

Ja, ja...det er bare å le for deg selv.

Det er en litt vanskelig situasjon.... vet ikke hva jeg skal gjøre. Kunne jo tenkes det er noen som kjenner personen her inne.....jeg henger ikke på andre nettsteder. Så tenkte jeg kunne prøve litt her... høre litt om det er et lite sted osv. Sikkert dumt gjort. Tenkte så klart det selv...men bedre enn ingenting.

Skrevet

Neida, det er jo ikke så dumt, jeg etterlyste noen selv i forrige uke, så jeg vet det går ;) Men jeg ler likevel da :)

Gi oss noen hint, så får vi gjette! Eller enda bedre: Fortell oss hvorfor du må finne denne personen :)

Skrevet

Da må jeg jo le litt av deg også da ;-)

Hehe, tenkte over hvor dumt dette egentlig var da du skrev det første innlegget...hvor desperat kan man bli? hihi

Nja....vil ikke ut med det, må se om det er noen fra området først da.... uff var sikkert dumt gjort hele greia!! er en slektning....

Skrevet

har du googlet navnet? Ringt noen med samme etternavn? Kontaktet posten? :)

Skrevet

googlet navnet har jeg prøvd ja....virker som h*n har hemmlig telefonnummer... kontaktet posten har jeg ikke...... med de kan nok ikke gi noe, kan de? hadde jo vært lettest om vedkommede var på facebook....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...