Gruffalo:-) Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Vi skal ha barnefri til helgen og skal tilbringe noen dager i Tigerstaden.. Fredag kveld er vi bedt på middag hos et vennepar, noe vi gleder oss veldig til.. Men torsdag og lørdag skal vi sikre oss gode måltider på en eller annen restaurant.. Vi er ikke så ofte ute å spiser om dagen, rett og slett fordi barna er små og hverdagen hektisk, så vi ser frem til dette:-) Hvor ville du valgt å gå å spise, og hvorfor? Håper på noen gode anbefalinger nå:-)
Gjest Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 hvis dere skal slå på stortromma: Bagatelle ( fantastisk mat, det er en grunn til at han har 2 michelin stjernet) Oscarsgate ( også fantastisk mat)
karamell mamma Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Jeg vil anbefale: Eik Restaurant Oslo Spiseriforretning Arakataka Bølgen & Moi på Tjuvholmen
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Nå er jo jeg litt lite up to date når det gjelder utelivet i Oslo.... bare så det er sagt:) Men hvis klosteret er hva det en gang var ville jeg spist der; fordi det er en utrolig spesiell stemning der og ikke minst god mat og bra service. Liker du kinamat er Dinner bra, men det er alltid mye mennesker og ikke akkurat et romantisk sted. Jensen biffhus på Aker Brygge for de som liker biff, intimt og koselig.
sparkebukse Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Delicatessen tapasbar (nydelig tapas og ikke så altfor dyrt), Grünerløkka Rehmans (nydelig indisk), Grünerløkka Ekebergrestauranten (nydelig utsikt og mat), Ekeberg
solita 06 Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Arakataka Trancher, Grünerløkka- hvis dere er glad i entrecote Taste of China, Torggata- dim sum San Leandros, Vika og Grünerløkka- Tapas (bra, og ikke like fullt som Delicatessen) Mucho mas, Grünerløkka- ikke gourmet, men god tex mex
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Bambus på Majorstua og Dinner ved Nationaltheateret er mine to favoritt asiatiske ihvertfall=) (de er veldig populære, så anbefales å booke bord på forhånd! Ønsker man noe mindre formelt og billigere er Curry & Kethup og RiceBowl også gode asiatiske.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 Jensen biffhus på Aker Brygge, big horn på aker brygge. begge stedene har gog biff.... mmmmm men er nok ganske fult i oslo, så ring å bestill eller belag dere på å vente eller gå en romantisk tur i oslos gater får å finneet sted som er ledig
Elin snart mamma til 3 Skrevet 29. november 2009 #10 Skrevet 29. november 2009 Mine anbefalinger er Dinner i stortingsgt http://www.dinner.no/ Yaya's på Vika http://yayas.no/ Druen på aker brygge http://www.druen.no/
Elin snart mamma til 3 Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 glemte å si hvorfor jeg anbefaler disse da Dinner har kjempegod og unik mat som setter virkelig fart på smaksløkene Kjempe lekkert lokale, rask servering og velsmakende mat Yaya's har et sinnsykt kult konsept Litt mer avslappet sted hvor man får oppleve lyden av tropestorm. Masse godt å smake på å prisen er ikke avskrekkende. Druen er jo et litt mer klassisk sted med god mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå