Jojo x3 Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 er ikke ferdig, men har fått julelys og stjerne i vinduet. Noen engler, lys på bordet og en pynteduk er også kommet på plass! Jeg skal en tur på bohus eller living de nærmeste dagene og kikke (hehe) litt. Har lyst på sånn julekule med lys til å henge i vinduet på kjøkkenet. Har også lyst på noe nytt til kjellerstuen. Jeg liker best å pynte med lys, engler og stjerner. Noen andre som har pyntet? Hva liker dere best?
Lene~mor til tre Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Ja vi pyntet her på torsdag, siden jeg har jobbet i helgen og på fredag. Jeg liker best å pynte med lys (stjerner/adventstaker/glasskuler med lys) , pepperkaker som vi selv har bakt og dekorert med melis, lilla kubelys og blomster (amaryllis) .
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Jeg har "utsatt" advent til i mårra. Da skal jeg vaske stue og kjøkken, få opp nye gardiner ta frem lilla lys og lilla duker. Helga har vært litt hektisk, hele går dagen gikk bort - ikke så mye som har skjedd idag. Men har vært sliten og ikke orket.
Tokatter_USA Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Jeg har, i motsetning til vanligvis, faktisk fått kjøpt fire lilla lys FØR advent, husket å finne frem adventsstaken, og tent det første lyset, PÅ 1. søndag i advent. Mer enn det blir det ikke på en stund. For nå skal jeg til Florida, hvor palmetrærne er omtvunnet julelys....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå