Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Skjønner ingenting. Alle skriver at det var så herlig opplevelse, og at de så bebien vinke sutte på tommelen osv. Vi så egentlig ingenting, bortsett fra en gråklump bevege seg i ett grått kaos. Drit skuffa. Skjønner ikke hva alle synes det var så herlig for? Selvfølgelig deilig å høre en fagperson si at alt var bra, men det var det eneste som var fint.
Prinsesse Kuul Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Det varierer hvor klart bilde man får. Har du en del fett på magen blir bildet desto mer uklart.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Var vel dere som ikke forsto å se hva som var baby. Jeg syns det var lett å se babyen og bevegelsene.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Nei det var det ikke, for jordmor forklarte å styra veldig , men det var helt helt umulig å se. Hi
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 det kan vel ikke bare være oss som føler det sånn'? HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Hahaha.. Nei,det er det ikke.. Da jeg var på ul med førstemann var jeg rett og slett fortvilet. Jeg forsto det ikke selv om de forklarte det, jeg.. Mannen skjønte litt mer, men jeg var grønn..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Nei jeg vet, men i vårt tilfelle så vi ingenting norn av oss. Eller vi så antydning til en sirkel som hodet. Men det var absolutt ikke noe wow opplevelse. Hi
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Da er du vel overvektig da, eller så var utstyret på sykehuset, samt jordmoren, elendig. På vår ultralyd så vi fingrene, ansiktet, nesen, og jordmoren kunne til og med se at barnet ikke hadde hareskår. Vi så ryggraden klart og tydelig, og hjertet som slo, og de fire kammerene i hjertet. Vi så det var en gutt, og føttene som sparket.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 Så man kan liksom ikke få klare bilder om man har noen kilo ekstra??
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #10 Skrevet 29. november 2009 Jeg er enig med deg HI. Jeg så heller ingenting, men har jo sett andre sine UL bilder som har vært kjempefine da...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 Æsj det her irriterer meg noe grusomt. !!! er det nopen som har hatt samme problem og prøvd 3d istedet? Hi
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #12 Skrevet 29. november 2009 Herregud, er det kun bildet dere bryr dere om? For min del var det hele opplevelsen. Alt fra å vite at babyen hadde det bra, til å få stadfestet termin. Det å dele opplevelsen med min kjære betydde mye! Kanskje dere hadde for høye forventninger...?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #13 Skrevet 29. november 2009 Jeg syns min egentlig var en liten klump.. Var liksom bitteliten.. På andre sine bilder så ser jo babyen skikkelig stor ut (på samem tid) Og den lå egentlig bare med ryggen til.. Og snurret rundt og rundt, men så liksom ikke noe mere en det, og når legen tok nærbilde ble det bare en grå masse.. Dette var i uke 15, så er spent på uke 18.. Det beste var egentlig det bankende hjertet. Var det eneste jeg så, og det var det beste!!! Og ryggraden som var som en perlesnor. Det var en herlig opplevelse og se hjertet!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #14 Skrevet 29. november 2009 De blir mer uklare jo mer fett man har på kroppen! Sier ikke dette for å være spydig mot overvektige, har selv vært det. Sier det fordi det er fakta, overvektige får oftere uklare ultralyder. Min søster fikk det, og jordmor sa rett ut til henne at grunnen til at det ikke var slik som da hun var med sin førstefødte, var fordi hun hadde nå ekstra fett på kroppen som virket forstyrrende på apparatene, og det var vanskeligere å måle.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #15 Skrevet 29. november 2009 Det er ikke bilde vi bryr oss om. Men det ble jo ingen opplevelse, kunne liksågjerne sett på en snøskjerm på tv. Synes det er fantastisk å høre hjertelyden hos jordmor. Og selvfølgelig bra å høre at alt er fint med den lille, men siden vi ikke hadde noen frykt om noe annet så ble jo det bare en konstantering. Er jo ikke rart vi hadde litt andre forventninger, alle her snakker jo om hvor fantastisk det var, og hva de så.. Hi
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #16 Skrevet 29. november 2009 Bestill heller 3d ultralyd Da ser man alt myyye tydeligere!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #17 Skrevet 29. november 2009 Kommer nok veldig an på kvaliteten på apparatet. Legen min har fancy 4D apparat (ikke at jeg helt vet hva den fjerde dimensjonen er), men jordmor har et hønngammelt skurrete apparat. Ikke helt lett å se ennet enn akkurat omrisset av kraniet og ryggraden, kanskje et bein i ny og ne på jordmors, mens legens viser ansiktstrekk, antall hjertekammer og alle indre organer lett som bare det.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #18 Skrevet 29. november 2009 Takk for tips=) vi skal virkelig det, for det her kan ikke være normalt. Er jo moro å se da =) å kanskje kunne få vite kjønnet å=) Hi
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #19 Skrevet 29. november 2009 Ble skuffa på min ul i uke 18 og, jeg husker ikke en dritt egentlig. Bare at jordmor sa: Nei jammen, her er det tre! Også besvimte jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå