Gå til innhold

hvilket vaskemiddel bruker dere til klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker blenda sensitive..men syns at noen har så god lukt av klærne sine..

Prøver å være litt forsiktig med parfyme og slikt i vaskepulver..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker omo colour og ultra vaskepulver og softlan sensitive skyllemiddel(den lukter knallgodt)

Skrevet

Blenda Sensetive og comfort sensetive tøymykner. Men det lukter lite av klærne våre

Skrevet

Blenda Sensitive, men ikke noen lukt da nei.

Skrevet

Nøytral.

Men ødelegger alt med å bruke softlan tøymykner på en god del av vaskene.....

Skrevet

Blenda sensitive og Comfort sensitive. Bruker av og til et skyllemiddel med litt sterkere lukt til oss voksne, bla Comfort Silk.

Skrevet

Bruker blenda sensitive jeg og, men så liker jeg at det ikke lukter så mye.

Sterkeste lukta her er milo, den er god og mild.

Skrevet

OMO vaskepulver og Softlan skyllemiddel, lukter godt av klærne:)

Er ikke plaget med allergi da.

Skrevet

milo på det meste

er det veldig skittent bruker jeg omo+vanish

Skrevet

bruker vaskenøtter.. Lukter ikke noe av klærne da.. Så noen ganger har jeg ett par dråper lavendel olje oppi posen med nøtter og knyter godt igjen... :-)

Skrevet

Omo color og Omo white, Comfort sensitive skyllemiddel. Milo eller ullvaskemiddel fra Nøstebarn på ull. Bruker det samme på oss som til babyens klær.

Skrevet

Ariel vaskemiddel - det lukter veldig godt. :)

Skrevet

Bruker neutral vaskemiddel og skyllemiddel. De er parfymefri, så da slipper jeg den ekle skyllemiddellukta i klærne og de lukter bare rent. Gutta mine har en kompis som stinker skyllemiddel. Hele huset vårt lukter skyllemiddel når han er på besøk. Tipper moren hans bruker litt for mye av det når hun vasker klær..

Skrevet

Kun nøytral color vaskepulver. Ingen skyllemiddel.

Hadde tørketrommel og da luktet det faktisk litt godt når tøyet var ferdig, men nå som tørketrommelen er i stykker så lukter ikke tøyet noe. Bruker rosa milo på ull og tøy som går på hurtigvask, og da lukter det veldig godt syns jeg.

Har en datter med eksem, så bruker minst mulig perfyme og gidder ikke å vaske separat for at jeg vil ha lukt på mitt tøy.

Skrevet

Bruker kun neutral og milo. Har sensetiv hud i familien og det er det eneste som jeg og ungene ikke klør av.

Bruker ikke skyllemiddel med parfyme selv og syns det er helt grusomt når det stinker parfyme av andres klær. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...