Gå til innhold

teksten på "vi har ei tulle"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

vi har ei tulle med øyne blå,

med silkehår og med føtter små.

Og midt i fjeset,

en liten nese,

så stor som så.

 

Rett?? Og hva er neste vers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei tulle med øyne blå

med silkehår og med ører små

og midt i fjeset - ei lita nese

så stor som så...

 

Så bløtt som fløyel er hennes kinn,

og hun er deilig og tykk og trinn,

med dukkehender,

og to små tenner,

i munnen sin.

 

Og hun kan bite i sine tær,

og hun kan danse foruten klær,

og hun kan spise,

og stå og vise,

hvor stor hun er.

 

Og Tulla rusker i pappas hår,

og ler og vinker til den som går,

og baker kake,

og lar oss smake,

på alt hun får.

 

I baljen plasker hun, kan du tro.

Vi hører aldri hun skriker no'.

Nei, jammen skulle,

du se vår tulle,

hvor hun er god.

 

Den er sååååå nydelig... :-)

Skrevet

ååå..så mange vers og så nydeli!

 

Tusen takk:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...