dykkedama Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Unnskyld, men jeg MÅ bare få ut litt irritasjon;) Jeg er nå tre dager på overtid og jeg begynner å bli så MØKK lei av alle som ringer hele tiden.... De har ringt de siste 2 ukene og mast: har det kommet noen baby enda? Jeg mener HALLO??? Hvis babyen hadde kommet, så hadde jeg GARANTERT sagt ifra. Hvis jeg velger å IKKE ta telefonen, så hagler det inn med sms av typen: Å herregud ligger du å føder??? ja.. for all del, jeg hadde helt sikkert svart deg på sms om jeg ligger midt i en jævla pressrie............ Min svigemor skremte dritten (unnskyld uttrykket) ut av gubben her forrige uke. Jeg stod i dusjen og rakk ikke telefonen, derfor ringer hun til sin sønn i stedet, som er på jobb og sier: Har hun kommet seg trygt på sykehuset nå eller? Gubben ble jo helt fra seg av bekymring og trodde jeg hadde fått veer uten å få tak i han som var på jobb... Jeg blir så lei og irritert!! 1. Babyen kommer ikke noe fortere om folk maser 2. Nei, jeg ligger ikke midt i en fødsel om jeg ikke svarer i telefonen 3. mest sannsynlig kommer jeg til å slå AV telefonen når det først setter igang 4. Jeg LOVER å gi beskjed når babyen er UTE!! Jeg akter ikke ringe alle i familien, eller legge ut på facebook: NÅ REISER JEG TIL FØDEN MED RIER!! det er det INGEN som har noe med, men jeg lover å gi beskjed når jeg er ferdig med å føde, og jeg har fått hvilt meg og er KLAR til å ta imot gratulasjoner på telefon.. beklager mitt lille sinneutbrudd:) hehe
_Løvemamma_ Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Hehe, skjønner deg godt. Jeg er ikke fullt så nær termin at folk har begynnt å mase enda, men en del har sagt at jeg ikke må glemme å fortelle dem når babyen kommer, og mamma har, av alle ting, sagt at hun håper jeg gir henne beskjed selv (ev sambo), at hun ikke må lese det på facebook! Av alle ting... Det er så mange som har mast om å komme på besøk på sykehuset at jeg faktisk er glad for besøksforbudet. Tenker at i det jeg er klar for besøk så er jeg også helt klart klar for å dra HJEM!
lolaia Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Må bare le litt, hihi. Har det på akkurat samme måten.. Er 1 dag over mensterminen og har ultermin om 4 dager. Siden de 2 jeg har fra før har kommet ca ett par uker før tiden har enkelte drevet å spurt i over en måned nå.. MEN her om dagen opplevede jeg noe utrolig irriterende. Pappan min er den eneste som ikke har mast i det hele tatt, nesten litt for lite spør du meg. Han ringte å spurte hvordan det gikk og jeg sa; ja, nå kommer vel babyen snart,får vi håpe. Hvor da pappan min svarte: neeei, tror du nå det? (på en skikkelig negativ måte) Ble så sint at jeg kokte.. stakkar pappaen min, fikk så dårlig samvittighet etterpå, han prøvde jo sikkert bare å ta det med ro, men for min del ble det litt for mye ro, hihi. Så hormonene har nok endel å si ja, hihi. Lykke til iallefall! c",)
lillebie på`n igjen Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 hehe må le av innlegget ditt ) kjenner meg sååå igjen her altså! bare i dag har jeg hatt 4 telefoner...den ene fra mamma (som er helt greit snakker med henne hver dag uansett ;o) men de tre andre? sånn er det hver eneste dag...tanter og venner jeg ikke har snakket med på år og dag...om jeg ikke oppdaterer facebook statusen min innen kl 12:00 så hagler det inn , orker jeg ikke ta tlf så er jeg automatisk i fødsel... tanta mi ringte for 15 min siden - "kjenner du noe akkurat nå eller?" eh...ja nå sitter jeg med en voldsom ri og snakker med deg liksom... forstår at folk er nysgjerrige men altså hallo du FÅR beskjed når babyen er ute.... jeg har termin om 3 dager, og i natt lå jeg å begynte å bekymre meg over overtid....og det er et resultat av at folk ringer å sier : huff herregud har du ikke født enda? er ikke det litt rart da? huff skummelt med denne overtiden? ja dette blir en stoor baby osv... det værste synes jeg er om du ikke svarer...så ringer de...og ringer og ringer og ringer og om du da tar tlf så får du " herregud du skremmer jo livet av meg når du ikke tar tlf" du ble skremt? hallo i "værstefall" ligger jeg å føder og det er vel en bra ting vel??? )
dykkedama Skrevet 29. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2009 hehehe, fikk meg en god latter nå godt å høre at det er fler av oss:) Syns den var litt morsom den som tanten tok, kjenner du noe akkurat nå.. hehehe.. Men jeg forstår fremdeles ikke at ikke folk bare lar en være i fred.. også si at man skrememr livet av folk.. forventer de da at vi skal svare inne på fødestua og da ell??? hehe
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Hehehe.. så bra å se at det ikke bare er meg som har det slik. Jeg hadde masrier for snart to uker siden, og trodde virkelig det var ting på gang, men det gav seg. Jeg har termin den 1. desember, så om to dager. Etter disse masriene har jeg vært kjempelei. Det hjelper ikke på når man akkurat har klart å dytte bort tankene om fødsel, at folk skal ringe og sende sms i ETT SETT for å høre om det er noe på gang!! Hadde jeg ikke vært lei, hadde jeg garantert blitt det av alt det maset fra alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå