Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 for at jeg ikke skal være hengebuksvin..........| Men legen viste ikke om jeg får dette dekket da. Så nå har jeg mistet helt lysten på å gå ned mer i vekt. Ser helt forjævlig ut nå og jo mer jeg går ned dess jævligere ser jeg ut. Jeg er skikkelig redd for operasjoner så tror ikke jeg kommer til å tørre å ta den om jeg får det dekket engang. Faen ta altså.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Se for deg målet, ikke veien ditt..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Jeg klarer ikke det.. Jeg klarer å se for meg hvordan det blir å være uten overheng. Men jeg er skikkelig redd for å bli skjært i..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Angre på det du aldri gjorde... Du må se på de positive delene ved det... Det negative får du ta siden, ett problem av gangen... NÅ er du midt oppi det, lang vei å gå, mange tårer, om du skal klare dette må du se de positive sidene... :-))) Go for it :-)))
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Hehe, bra sagt. Ett til av problemene er,,, er jeg ferdig med å få unger?!?? Jeg har en, vil gjerne ha flere, men ikke nå. Men jeg har heller ikke lyst å være hengebuksvin i mange år. Legen sa at om jeg sier til klinikken at jeg vil ha flere barn, så kom de ikke til å opere. For det er best å være ferdig med å være baby maker. Burde jeg juge da eller hva.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Hva må til for å få fjernet hengebuken.. Jeg har heng som gjør at en ikke kan se venusberget en gang! Digert! Men jeg veier i tillegg en del kg for mye. Får jeg lov å fjerne det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå