Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Har 2 barn med sammboeren min, den elste var ikke planlagt, men det var nr 2.. han reiser mye med jobben sin og tjener gode penger, mellom 50- 60-70 000 i månden.. jeg er veldigmye alene med de og har så og si alldri avlastning får noen av de... la på meg mye med begge 2 og har lyst og begynne og trene.. sputre sammboeren min før i dag om jeg kunne få 600 kr så jeg kunne begynne og trene, det kunne være julegaven min.. må nemlig betale får 2 månder når mann signerer kontrakten, da ble jeg regelrett skjelt ut, jeg hadde faen meg lyst på allt her i verden, han gadd ikke betale får no jævla tull jeg kunne ut og gå og det kunne jeg bare glemme det kom alldri på tale.. prøvde og forklare at jeg vill gå med andre some r hjemme med barn på dagen og at jeg skal ned sikket 30 kilo og da er det best om jeg driver med styrketrening åsså, desuten er det sosialt, men nei fikk spare til det selv... jeg får 1940 kr i månden så 600 kr er mye får meg på en måned. sa at jeg skulle betale hver måned selv.. men nei, han gadd ikke bruke sine penger på sånn tull. kom sikkert ikke til og trene uansett..., hva hvet han om det?? Han kjøpte seg jo får noen månder siden ps 3 med 2 spill og dj herro nå får ikke lengesiden han har kansje brukt det 1 time tilsammen, meen det var jo noe HAN ville ha.. blir så skuffa, føltes ut som det var faren min og ikke min sammboer.. skulle ikke sagt noe om vi ikke hadde råd, meen han har over 100 000 på kontoen og mange 1000 på sparekonto.. blir så mektig provosert at han liksom skal kunne bestemme det får det er "hans" penger, jeg skal bare være glad jeg får mat og tak over hue.. så da blir det jo ingen trening får barnetrygda jeg får nå har jeg 1300 kr i regninger og kan ikke bruke opp resten til det.. ååå er så lei meg, det er så sårt og vite at jeg har 0 bestemmelse rett får noe iome at han tjener alle pengene og den får jeg åsså ofte høre at jeg må komme meg ut i jobb og tjene penger,jaa skal det, men kan ikke det når vi har en baby har jeg sagt og han hvet det, men bruker det vær jæ... gang.. har på en måte bare lyst og gi f... da får jeg hvertfall mine egne penger og styre selvom det ikke er mye, men da slipper jeg og føle meg mindreverdig.. åssen gjør andre sammboere med en inntekt dette, er det den med inntekten som betemmer allt? den andre må bare pent føye seg?? eller åssen gjør dere dette?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Her i huset setter vi av 1000 kr i uka til hver person til å kjøpe hva vi vil. Resten går til regninger, husleie, lån +++. Så jeg har 4000 og han har 4000. selv om han tjener mer enn meg da jeg er student. Vi er jo samboere tross alt, og har felles barn. Skulle bare mangle at det blir delt likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå