Gå til innhold

makan til oppførsel!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute i går... Var en gjeng ute.. Sitter en mann vedisiden av meg, han ser litt rart på meg og jeg spør han om det er noe galt? Ikke på noen slags negativ måte.. Da begynner han å fortelle meg hvor mange el hvor få hjerneceller jeg har og hvor teit jeg er osv, jeg prøver å si til han at jeg mente det ikke vondt ment... Prøvde å skåle med han og la det gå bare liksom, men da reiser han seg opp og setter seg på den andre siden av bordet og overser meg totalt... Er veldig sår jeg da så klarte ikke være der mer, måtte på do og ta bort tårer og prøve å se "vanlig ut" men det ødela kvelden min så måtte bare dra hjem igjen etter en kort stund...

Skjønner ikke hvorfor noen mennesker skal oppføre seg sånn, har null respekt for dette mennesket!!

 

Skjedd en annen episode for en stund siden også, da var jeg edru, men typen tok med seg noen kompiser hjem, deriblandt han... Han skulle sove hos oss da, men han hadde gått inn på datteren vår sitt rom og begynnte å snakke med henne!! Hun hadde blitt så redd at hun gikk til døråpningen og sto helt stille.. "stiv av skrekk..?" Da jeg kom og hentet henne turte hun ikke sove igjen, måtte overtale henne i over 30 min!!!

 

Typen min sier at han er et snillt menneske egentelig, det er bare fylla liksom, men jeg klarer virkelig ikke å akseptere den oppførselen hans altså....

Aldri har han unnskyldt seg for den episoden da han gikk inn på rommet til datteren min heller... Sa bare at han hadde fått blackout....

Sorry liksom... Æsj for et ufyselig menneske!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, alt er mulig.. Ville ha gjort akkurat det samme med han da vi begge var edru.. Antaglivs er han enten forelsket i deg eller bare spen dum..

 

 

 

Kanskje vi møtte på den samme fyren, jeg og venninene mine var ute og ikke speielt fulle. Så ut av ingenting dumper det en fyr ned på bordet og begynner med spydigheter.. Her sitter dere ja og tror dere er lekre osv.. Heldigvis har både jeg og venninene mine kjeftamentet i orden og han forsvant forholdvis fort..

 

 

Skrevet

Det er rett og slett noen som ikke tåler alkohol særlig godt. De får "djevleblikket", som jeg kaller det.

Det må du bare ikke ta personlig, ikke la ham ødelegge kvelden din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...