Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Julebord med jobben, og jeg ble god i farta. Dro med direktøren opp på "støveldans" av alle sanger *huff*. Alle var fint i farta, men nå synes jeg plutselig det var fryktelig pinglig. Kjenner han jo ikke no særlig heller... Jeg husker jo hele kvelden og gjorde ikke noe galt ellers (men man kunne jo se på meg at jeg hadde fått noen glass). Det skal sies at dansegulvet var fullt, så stod ikke alene der å dansa. At jeg ALLTID klarer å finne på sånne teite ting!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Alt blir større og verre dagen derpå. Det var sikkert ikke så ille som du tror. Det er bare angsten som tuller med deg;)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Ja, huff. Jeg klarer jo å se det tragisk festlige i det. Hopp å tjo og hei med sjefen sjøl. Bare han ikke følte seg altfor forlegen..... Satser på at ingen andre på jobben har fått det med seg ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Nei det var jo bare festlig det:):)Ingen grunn til fylleangst. Tror nok det er folk som har gjort myyyye verre ting enn det:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Ok, da ble jeg litt roligere. Da skal jeg fortsette å le litt av meg selv og la fylleangsten slippe taket....
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Nei, jøss ingenting å ha fylleangst over! Bare litt gøy, og det må man regne med på julebord. Glem det du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå