Gå til innhold

Hvem skal på UL til uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært moro å se om det er mange av oss som skal på UL nå kommende uke. Selv skal jeg på torsdag kl 13, ENDELIG! Håper at alt er bra med babyen, og så hadde det vært gøy om de kunne se kjønn... fikk ikke vite det før uke 28 sist.

Magefølelsen sier jente, har ei jente fra før og svangerskapet er helt likt til nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på 3D UL i morra kl 13.30 =D

Gleder meg =D

Skrevet

Skal til UL på ons 09.30...Såååå spent og veldig bekymret slik som alle andre ang at alt skal være bra...

Skrevet

Jeg skal paa tidlig ul onsdag klokka 1100 :)

Skrevet

Skal på ul fredag kl. 08.30 =) Gleeeeeeder meg, og litt bekymret!

Skrevet

Skal på torsdag. Vært på ord. UL, men ble det noe kluss med termin, så skal inn å sjekke en gang til..

Gleder meg til å se han/henne igjen=)

Skrevet

Jeg skal på torsdag kl 10.10 :)

Skrevet

skal på onsdag kl 14 30!! glæææde mæ !!

Skrevet

skal på ordinær ul ons 02.12.09 kl 0900

jeg gaaaaaal gleeeeeder meg!

synes det er så stas å få se nurket :)

Skrevet

jeg skal i morgen... gru/gleder meg:) lykke til alle sammen.

Skrevet

Skal på 3D ul i Bergen på torsdag, på min 29 års dag :)

Skrevet

Jeg skal til UL tirsdag 1. desember på formiddagen. Gleder og gruer meg... Blir veldig fint å se babyene igjen. Håper å få vite kjønn. Tror kanskje det blir en av hver;) Er i uke 18.

Skrevet

Jeg skal på tidlig UL i morgen. 1. desember...

Jeg gleder meg, og gruer meg litt og. Skulle gjærne latt magen vokse litt mer før, så jeg var sikker på at det er noe inni der. Litt kokt i hodet for tiden ja...

Skrevet

Jeg skal på fredag, 19+1:) Håper vi får vite kjønn:) Noen som vil tippe?

Var kvalm hver dag, hele døgnet de første tre mnd. Når jeg gikk over i min 13 uker begynte jeg å spy nærmest daglig i noen uker. Nå har jeg endel hodeverk og bekkenløsning. Ikke lyst på noen spesielle matvarer. Og magen er rimelig stor:P Ser ut til at jeg har lagt på meg litt på siden og, ikke bare på magen. Ikke godt opp noe særlig i vekt da.

Plumbo ble gul under alt skummet, er det jente da? Hehe..

Skrevet

Dere som har vært igår eller idag..hvordan har det gått????åhh...morgendagen kan ikke komme fort nok..

Skrevet

Jeg skal på Ul på fredag jeg også, er 19 pluss tre dager da. Da jeg leste ditt innlegg tigern 85 var det nesten som å lese noe jeg har skrevet. Har hatt akkurat de samme plagene som deg til samme tid. Alle sier til oss at det nok blir jente, men jeg vet ikke.

Si fra hvordan det går da!!

Klem m

Skrevet

Jeg skal på 3d ul den 9 des,gleder meg masse til å se lille snuppa igjen:)

Skrevet

Så moro baremay:) Jeg føler på meg at det er en jente, men ikke helt sikker hehe. Er nesten bare gutter på både min manns og min side så hadde jo vært moro med en liten jente, og spesielt siden jeg skal bli tante til en liten gutt i januar. Så blir det liksom en av hver:)

Skal legge ut med en gang jeg er tilbake fra ul:) Nå på dagen skal du? Jeg skal fra morraen av:)

Skrevet

Hei igjen Tigern85 :-)

Jeg skal på UL kl 11.30. Da er du nok ferdig før meg. Har også på følelsen at det er jente, men det er mest fordi alle rundt tror det blir jente (av en eller annen grunn). Sikkert fordi jeg har vært mye kvalm og sånn. På min manns side er det også bare gutter, mens på min side er det flere jenter. Det blir uansett spennende å se den lille, håper bare alt er i orden.

Vi får gi hverandre beskjed!

Skrevet

Da har vi vært på UL og prinsessa vår blir storesøster til en frisk og fin GUTT!! Hurra!! :) Ble tilogmed flyttet frem, fra 1.mai til 27.april.

Skrevet

Da har jeg vært på ul, og i magen var en jente:) Ble ikke overrasket nei hehe. Alt var fint, og fikk ny termin 3 mai:) Lykke til til dere andre:)

Nå skal jeg ned å kjøpe det første rosa plagget;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...