ellen-propellen Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Jeg sliter litt med noen helt vanlige svangerskaps plager, og tenkte jeg skulle dele ett par tips:-) Mot halsbrann,snorking/slim i hals og "knakkpølse fingre" har jeg tatt en sommerdyne, brettet den og lagt den UNDER madrassen (ved hodet enden). Har mye mye bedre søvnkvalitet, slipper "knakkpølsefingre" når jeg våkner,og sovner uten halsbrann plager.I tillegg slipper man kink i nakken, siden hele madrassen blir bygd opp, ikke bare hodet. Jeg sliter og med bekkenløsning, og med å snu meg om natta. For å hjelpe med dette har jeg lagt en søppelsekk i rompehøyde under lakenet. Da kan jeg skli rundt isteden for å belaste bekkenet.
_Løvemamma_ Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Kjempelurt, det med dyne under madrassen, det skal jeg prøve Ellers synes jeg det er veldig godt å ha en sammenrullet dyne/stor pute mellom knærne når jeg skal sove. Begynte med det pga bekkenløsning, men kjenner nå på slutten, som jeg stortsett bare kan ligge på siden, at det også avlaster hofteleddene en del
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Tusen takk for supre tips!! :-) Sist svangerskap hadde jeg ekstra pute i fotenden, da jeg var så plaget med urolige ben og Kramper. Men nå tar jeg Magnesium, og har hjulpet meg en del!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå