ellen-propellen Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Jeg må si jeg er sjokkert over hvor mange bedrevitende megger som bruker mye tid her inne. For å rakke ned på andre og lire av seg tonnevis med dritt.For ikke å snakke om hvor personlig de tar andres innlegg. Hvem er du? Du som skjeller ut "Januarbaby" gang på gang. Hvem er du? Du som svarer på andres innlegg med : Er det deg igjen HI, og spyr av deg beskyldninger. Og hvem er du? Du som påstår at andre ikke burde få barn fordi...... Dette er ett forum! Det er til hygge,hjelp og veiledning for gravide. Det er ikke ditt personlige nettsted. (blogg/facebookprofil etc). Så la nå andre skrive hva de vil uten å hogge hodet av de! For alt du vet så er det en 14 år gammel jente som skriver innleggene DU rakker ned på. For himmelens skyld, oppfør dere!
Sharlis Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Dette er faktisk en KRANGLESIDE. Dette er IKKE en side der vi er til hygge,hjelp og veiledning osv, AKKURAT denne siden som heter KRANGLESIDEN er for mennesker som trenger og få utløp for sine hormoner. Det kan være mye teit og mye som du kan være totalt uenig i, men om det provoserer deg så får du gjøre som andre...komme med en hormonell kommentar tilbake. Du sier at dette er ikke en personlig nettside, men hvorfor skal DU få "liksom" bestemme reglene?..akkurat som om at dette var din personlige side.. Her er det som står som innledning til kranglesiden: "Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-) Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: [email protected] " Men om du har lyst til å ha hygge så er det andre forum på barnimagen.com som er for å koseprate:)
Gjest Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Er enig med Hi. Er du på anonym siden får du like mye dritt,rakker ned på alt og alle også.minste skrive feil får du dritt.Greit det er hormoner ute og går men ikke hos alle eller??
ellen-propellen Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2009 Sharlis,grunnen til at du leser dette innlegget er at det er noe som heter Kranglesiden. De meggene jeg sikter til er på alle forum og sider. Men for å "rase fra meg litt" skriver jeg dritt her på kranglesiden. Det er vel det politisk korrekte å gjøre. Da holder jeg meg for go til å slenge dritt andre steder. Men takk for at du gjentar det som står på toppen av siden, jeg kunne jo ha oversett det. Kanskje du skal copy paste over på alle andre sider/forum og?? Tror det kunne trenges.For det er nesten mer dritt enn hygge på de andre,og det er det som gjør meg kranglete!!!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Det er derfor jeg digger å lese p\å dette forumet :-) Er terapeutisk med drittslenging også hehe. Synes ofte det er så herlig forfriskende å komme inn hit å lese av og til! Jeg hater drittslenging på andre forumer, men dette er kranglesiden, her er heldigvis det meste lov. Så får vi heller la være å komme hit de dagene vi trenger oppbygging og snille svar :-)
Sharlis Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 ELLEN F: Den er grei, men når jeg leste innlegget ditt virket det som om at du siktet til "kranglesiden". Neste gang for du skrive at det er andre forum du sikter til. For som du sikkert forstår, så blir det litt dobbeltmoral å skrive som du gjør om du siktet til "kranglesiden". Angående å copy paste over på alle andre forum har jeg ikke gidd til, og en annen sak er at det irriterer meg heller ikke. Men du som blir så irritert over det, og synes det var en god ide å copy paste, så kan da vel du ta på deg den jobben:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå