Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Ser at mange har det jeg kaller "julenick" Går det an å forandre nicket sitt? Og hvordan isåfall? Jeg har prøvd å lete og se om det går an,men finner ingen plasser der jeg kan forandre :S
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 På din side kan du uten problemer endre nicket ditt :-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Åh, der ja, jeg fant det På brukerinformasjon, eller noe lignende Takk Og nei, ikke juleanonym, men tåpene spm som alle andre synes det var dritlett å finne ut av, da forholder jeg meg anonym slik at folk ikke tenker "idiot" når jeg svarer på noe annet.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Det er dumt å forandre nicket sitt fra det originale nicket, hvis man vil ha det tilbake etterpå. Det aller beste er å opprette ny konto med en annen email-adresse, og nytt julenick der. Hvorfor? Fordi noen kan stjele det originale nicket ditt når du har julenick.... Derfor ;o) ............Og hvor mange har tenkt over dette?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Skjønner godt at du er anonym på dette forumet jeg. Svarer med nick alle andre steder, men her blir man fort slaktet for ett eller annet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå