Twintipp og himmelblå Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Jeg slår IKKE 3 1\2 åringen min i memory spill! Ikke sjangs i middelhavet engang.. Han husker alle, og da mener jeg absolutt alle!!! Jeg klarer ikke i nærheten å følge med.. Han slår faren, meg, besteforeldrene m.m. Han overser ikke en eneste en av alle de brikkene..ikke en gang! Så nå lurer jeg på om jeg er rett og slett dum, eller om det er noe spesiellt kognetivtmessig med barn i den alderen??!! I første ble jeg jo ganske kry, nå synes jeg dette begynner å bli temmelig skummelt, he he.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Barn er veldig flinke til å huske de brikkene:) Men han må jo være utrolig flink siden han slår deg hver gang;)
Gjest Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Fotografisk hukommelse? -Kjekt å ha til siden, i fall
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Jeg tror de lever seg inn i spill med hele seg. Kanskje vi voksne har glemt hvordan vi gjør det? Vi greier nok å distrahere oss selv litt lett. Er du mer opptatt av at 3 1/2 åringen din alltid vinner enn å vinne selv når du spiller kanskje?;o) Ganske moro å være vitne til tenker jeg. Ha det gøy!
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2009 Ja, han er jo uten tvil mer interresert i bildene enn hva jeg er.. ) I starten trodde jeg at jeg at det var fordi jeg ikke var så engasjert som ham. Men, både mannen og jeg konsentrerer oss så godt vi kan.. Jeg teller og prøver å huske rader osv. Vi har bedt andre spille mot ham og, og han vinner nærmest hver eneste gang.. Og de andre sitter bare og ler, for det ser helt rart ut når lille ungen husker så utrolig godt.. Er jo morro, men blir nesten litt skremt av det også!! he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå