Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Jeg ler fortsatt. Mamma var med meg på julemesse idag. Hun er 48 og 3 barnsmor, men slank, kler seg fresht og ser egentlig ungdommelig ut. Mange har tidligere trodd vi var søstre. Vi kom forbi ei dame som var giga svær og gravid. Så hørte vi ho snakke om min mor å si "kan vedde for at hun der blir tykk og stygg så fort hun blir gravid. Det er sånne som hun som burde blitt gravid for de tror de er evig unge og vakre". Mamma snudde seg og spurte om de hadde lyst til å hilde på meg, hennes eldste datter, hun hadde to til hjemme. Dama ble skikkelig paff of beklaget seg veldig. He he.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 hahaha... HÆÆÆÆrlig booster for din mor da;) Litt bedre faktisk enn det jeg får høre/se; de aller fleste får hakeslipp når jeg sier jeg har en unge på 16;) Da lurer de på hvor tidlig jeg begynte. Jeg var 23 da jeg fødte første....... Og jeg tar dette som superkompliment, jeg;)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Jeg pleier å få høre "er det din første?". Nei, det er min siste, svarer jeg. Jeg har passert 40. Og det er over 20 år mellom nummer 1 og attpåklatten. Jeg synes den var frekk den kommentaren mora di opplevde. Merkelig at folk snakker sånn så folk hører dem. Bra hun satte henne på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå