Gå til innhold

Lekke fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 14+5 idag. Og det har i noen dager lekket veldig fra skjeden. Men jeg er usikker på at det er veldig flytende utflod eller om det er fostervann. Det er blankt og lukter litt rart. Veldig vanskelig å forklare.

Jeg må skifte truse ofte fordi det blir så vått.

Lurer derfor veldig på om det er noen som har erfaring med dette.

Har en sønn på 2år, men opplevde aldri noe sånn da. Da gikk fostervannet med en splæsj. Hadde en del utflod da også, men det var mye tykkere og mer hvitt.

Er det farlig hvis det er fostervann som lekker? Er bare litt og litt. Har vudert å ringe føden/legevakt, men vil ikke virke hysterisk. Er jo fortsatt tidlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mye utflod som er gulaktig, tyntflytende og lukter litt søtt. Lukter ikke vondt.

Dette har vært så mye siden uke 15 at jeg begynte med innlegg. Våt truse gidder jeg ikke gå rundt med :-P

Jeg spurte jordmor om dette når jeg var hos henne i forrige uke, og hun sa at dette ikke var farlig. Dersom det var fostervann lekker du hele tiden uansett om du er i bevegelse eller ikke. Med utflod kommer det stort sett kunn når du er i bevegelse, og det kan til og med være så mye til tider at du kjenner at det renner nedover når du har sittet/ligget en stund.

Håper du ble litt klokere av dette :-)

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg ble veldig beroliget nå. Er mest når jeg beveger meg det kommer. Er ikke så lett å skjønne seg på denne kroppen.

Godt å høre andres erfaringer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...