Gå til innhold

Den 1-åringen som falt ut av vinduet

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=577567

Jeg er gjerne litt stygg av meg nå, men hun sier at det kunne vært ungått hvis barnesikringen i vinduet hadde vært skikkelig. Og at hun har klaga på det.

Men det kunne jo faktisk vært ungått hvis ikke mora lå og sov midt på dagen også!

Hvis jeg bodde i en leilighet 8 m over bakken med en 1-åring, og jeg visste at det ikke var barnasikring på vinduet hadde jeg vel ikke lagt meg til å sove og la barnet leke alene på rommet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tåpelig av henne å skylde på kommunen. De er da ikke ansvarlig for sikkerheten til hennes barn!

Dette burde hun ha fikset selv.

Skrevet

Sov hun også? Trodde det var barnet som sov, og hadde våknet for å så åpne vinduet.

Uansett så klager ikke en oppegående person på at det er kommunen sin feil, hun har vært klar over tilstanden i over ett år sier hun. Barnet hadde virkelig englevakt i formiddag.

Skrevet

Hva hvis han våkner midt på natten og åpner vindet da?

Skal hun ikke sove da heller?

Ellers så synes jeg at hun skulle enten fikset det selv eller flyttet. Jeg ville ikke bodd i en leilighet der det var fare for at mitt barn kunne skadet seg så alvorlig!

Skrevet

Det kan jo hende hun sov fordi det var morgen og barnet også sov lenge? Virker jo sånn på historien..

Skrevet

Står : babymoren sov da Adrian åpnet vinduet...

Selvfølgelig burde det vært fikset, og klart hun skal få sove på natta.

Men jeg hadde bare aldri i livet gått ut i VG og sagt at de som eier leiligheten skal få høre det på mandag...og så si at hun selv lå og sov til langt ut på dagen!

Skrevet

Det er vel virkelig ikke kommunen som er ansvarlig for barnesikring??!

Folk må ta ansvar for slikt selv!

Utrulig flax at han ikke ble skadet eller drept.

Skrevet

Ærlig talt, de fleste ulykker i hjemmet kan unngås hvis man bare passer på, tenker sikkerhet, tar sine forhåndsregler osv. Likevel skjer det ulykker.

Huseier har ansvaret for at leiligheten har brannvarsling og slukningsutstyr, men jeg vet ikke om huseieren har ansvaret for å barnesikre en leilighet...

Stakkars mammaen, hun må ha blitt helt fra seg, synes nesten jeg kjenner panikken bre seg ved tanken... Huff huff huff... Hvis hun leser her får hun huske på at hun har varme tanker fra meg og sikkert mange andre (og takk og pris for at dette gikk så bra som det gikk...)!

Skrevet

Der var de blodsugende iglene på plass for å kritisere med en gang..

Hva vet dere egentlig?? Jeg sover også stort sett til jeg blir vekket av mine barn i helgene. Dere må slutte å innbille dere at dere er så skinnhellige..

Karmaen kommer og biter dere i ræva om dere fortsetter slik..

Fei for egen dør..

Mammaen og pappaen var sikkert helt i fra seg da de oppdaget dette.. Det er en lykke at det endte godt,.

Vær glad for det dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...