Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Hvis de ikke hadde vert sammen, men holdt på en god stund også hadde hun blitt gravid. Ville dere da blitt sammen med han før ungen var født?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Aldri.. Det er garantert at det blir mye bråk..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Nei. Det hadde blitt for komplisert for meg
Mortilbarn Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Nei. Når et barn blir født, kan følelser oppstå mellom mor og far, om de ikke hadde hatt det fra før.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Enig med siste her. Jeg har ei venninne som ikke var sammen med bf da hun ble gravid. Han gav vel egentlig utrykk for at han ikke ønsket et forhold til henne. Da gutten ble født endret ting seg og småen var ikke mange månedene før mammen og pappaen var sammen. De er sammen enda og har det veldig bra. Så nei, jeg ville ikke involvert meg med noen som ventet barn.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Nei. Ville ikke vært sammen med en som ventet eller hadde unger fra før.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 Samboer fikk "panikk" når vi ventet vårt første barn sammen,og det endte med at han flyttet ut og rotet med et pr stk under graviditeten. Kort tid etter at barnet var født ble vi sammen på nytt igjen,og alt har vært fint siden. Jeg vet hvordan det er å gå gravid der den du elsker mest på jord styrer med andre,det er helt jævlig.Og som de sier over her,så er det veldig stor sjanse for at forholdet forsterkes når barnet er født. Så tenk det veldig godt om,er stor sjanse for at du blir såret her. Hva ville du tenkt selv hvis det var du som var gravid??
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 29. november 2009 #10 Skrevet 29. november 2009 Ikke tiltrekkende på meg nei.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 Nei, ikke for noe i hele verden ville jeg gått inn i et forhold under slike omstendigheter!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #12 Skrevet 29. november 2009 Nei, hadde ikke rørt han med ei ildtang engang.. Hvis jeg blir alene vil jeg prøve så langt det lar seg gjøre å ligge unna folk med barn fra før.. ( og julenissen kommer en gang i året osv)
Gjest Skrevet 29. november 2009 #13 Skrevet 29. november 2009 Ikke en gang til, antagelig. Men så er hun han fikk barn med lettere koko også da. Under normale omstendigheter hadde det sikkert funka helt greit, men med den erfaringa jeg sitter med nå hadde jeg nok ikke hoppa i det en gang til sånn uten videre. Måte på hvor mange gærne damer jeg vil ha på nakken og
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #14 Skrevet 29. november 2009 Det er jeg som er gravid. Jeg og bf hadde holdt på i flere mnd da jeg fant ut at jeg var gravid. Han fikk nok sjokk og trakk seg vek, jeg trakk meg en del vek jeg også siden jeg ikke visste hvordan jeg skulle forholde meg til situasjonen. Men vi har begynt å ¨finne tonen¨ igjen, og har alltid hatt super kjemi!! Nå skal det sies at jeg har hatt og har enda litt følelser for han. Prøvde å avslutte men det gikk bare ikke, så det sier vel litt. Problemet er at det er ei som var interessert i han i den tiden jeg fant ut jeg var gravid. Og jeg er litt nervøs for hva han føler rundt henne, har jo ikke vert ute på en god stund og vet jo derfor lite hva som skjer på dansegulvet eller hjemme på festene hos han.. Ikke har jeg noe jeg skulle sagt heller. Tror det blir utrolig vanskelig å forholde seg til en person til når jeg og bf skal lære hverandre å kjenne med den lille. Vis hun skal trenge seg på slik hun har gjort til nå, fikk en mld av henne der hun ¨gjorde narr¨ av at jeg var gravid. Synest det hele var veldi tåpelig og flaut for hennes del! Har selv blitt invitert ut på date og slik selv om jeg er gravid, men jeg har fint takket nei.. For jeg vil vite hva som skjer etter mini er født på alle måter. Med meg og bf, hvordan jeg er som mamma og hvordan jeg skal gjøre videre. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå