Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 I vår bhg skal alle ha med seg julegave som iløpet av desember blir hentet å sendt til et barnehjem. Dette er kjempe fint synes jeg. Spm mitt blir i forhold til hvordan tilstand skal klærne være i, jeg har noen ullplagg, bla en ullbukse i blå, som dessverre har fått litt missfarge på en litt større flekk på låret. Hadde dere sendt denne? Dette er snakk om en lyseblå bukse som har blitt litt grønnblåaktig i farge på flekken. Min gutt har egentlig ikke hatt flust med klær, så vi ser jo at de har vært brukt.. Er det dumt å sende disse også?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Ville ikke gitt klær med synlige flekker og misfarging
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Ullplagg hadde jeg sendt selv med en slik flekk, for de er varme og hele likevel:) Men ikke andre klær med flekker. Det er jo snakk om brukte klær, da. Legg ved noe annet i perfekt stand, så jevner det seg jo ut:)
Pengetreet Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Jeg ville nok ikke gitt bort klær med flekker på, men så er jeg litt nøye på slikt. Jenta mi arvet en stor kartong med klær av naboen og der var det flere klær med flekker. Må innrømme at de gikk i søpla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå