Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Var i kirken for å døpe minste i dag, og hadde med oss toåring. Det var mukkula messe, og derfor en liten pause der folk kunne gjøre forskjellige ting. Da hadde vi allerede vært der en stund, og toåringen var lei, og minste begynte å bli trøtt og sulten, så vi reiste da, Var det greit å gjøre? Vi klarte selvfølgelig også å glemme dåpslyset, så presten kom opp med det etterpå. Burde jeg ha invitert han inn til maten da? Huff, er jo ikke mest i kirka, og føler så på alt mulig.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Hehe kjenner meg veldig godt igjen i usikkerheten din Men tror ikke folk går rundt og tenker sånn. Folk gjør så mye rart. Selv reagerer jeg på folk som prater høylytt eller trykker på mobilen eller sånne ting i kirka. Men at en familie med små barn går når deres ærend er ferdig, det ville jeg ikke reagert på. Hadde sikkert vært usikker ang presten jeg også, men hadde jeg vært prest hadde jeg nok blitt glad for å slippe.. (nå jeg ikke jeg mye om det å være prest men..)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Får håpe det! Det var vel mer vanlig i gamle dager kanskje... Han fikk kake når han var på hjemmebesøk her om dagen, så får håpe det var greit. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå