Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Ja jeg har små barn og ja jeg er gravid. Så det er kanskje ikke den perioden man er aller ivrigst i senga. Men for meg har det egentlig vært sånn siden lenge før jeg fikk barn. Jeg er 29 nå så burde vel være nesten på topp. For meg er det egentlig ikke noe stort problem, jeg er bare ikke så veldig intr, men det er jo synd for mannen min. Og så er det en ond sirkel, fordi når vi først har sex så sliter jeg med å bli klar, og når jeg ikke er ordentlig klar klarer jeg ikke å ha sex, og noen ganger må vi bare kutte det ut og jeg får dårlig samvittighet og enda mindre lyst på til neste gang. Orker ikke å bruke glidemiddel eller å stimulere han uten å ha samleie. Da føler jeg meg brukt og blir nesten litt uvel viss jeg ikke er kåt selv. Det burde jo ikke være sånn. Har ikke noe med mannen min å gjøre. Elsker han over alt på jord. Forresten klarer jeg fint å få orgasme når jeg er på egenhånd, for da er det ikke noe press. Mannen min presser meg på ingen måte, det kommer nok fra meg selv. Men blir jo like vanskelig uansett.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Hvis du har lyst til å gjøre en innsats for mannen din, og for forholdet deres, så synes jeg du skal kontakte en sexterapeut. Hvorfor slite med dette år etter år når det allerede har vært slik i årevis? Hvis du synes det er ubehagelig, kan du jo ta første time alene, uten mannen din. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå