Gå til innhold

Hva er den ultimate barselgaven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg har fått sin førstefødte og jeg skal kjøpe noe til de.

De har skaffet seg "alt" av klær og utstyr på forhånd...så de "trenger" ikke noe :-/

Fikk du noe spesielt som du satte ekstra pris på?

Tips?

Takker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å gi mat og hjemmebakst. Virker som om de fleste setter pris på det:)

Skrevet

Svigermor kom å vaske hos meg:) DET satte jeg pris på:)

Skrevet

Jeg tror jeg ville hoppet av glede over gavekort på pizza *flau*

Det siste jeg ahr lyst til med nytt knøtt i hus er å lage mat ;o)

Skrevet

ferdig prosjonerte middagspakker klar til å putte i fryseren!

Skrevet

Den beste barselsgaven kom broren min med familie med. De tok med seg nystekte baguetter og masse godt å ha på slik at vi hadde en koselig lunsj sammen, så hadde de med en liten symbolsk pakke i tillegg.

De beste gavene synes jeg er

- mat eller bakst, kanskje en del ekstra, slik at hun har noe i fryseren når det kommer besøk. Middagsmat til å fryse ned er også genialt, men husk at en del ting skal man være forsiktig med i forhold til magen på babyen hvis hun ammer da, bl.a. pizza.

- Gave til moren, englebarnsmykke, blader, velværeting o.l

Skrevet

Moren og faren min fylte hele kjølekapet med delikatesser. Så kom de med middag til oss hver dag i to uker. Varm mat levert på døren, stakk hodet innenfor for å se på sitt første barnebarn og så dro de igjen.

Jeg lagde en stor kurv til en av mine beste venninner. Mat, godis, blader etc. Jeg hadde tenkt å sette kurven utenfor døren deres, men så kom de fortere hjem en jeg hadde trodd......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...