Gå til innhold

GRATULERER MED DAGEN, REVEENKA!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hipp, hipp hurra! Håper dagen har vært fin. Mange som har tent lys i dag i hvertfall ;-)

 

Ha en fortsatt strålende dag i høstkulden. Nyt dagen, feiring, ungene, mannen og deg selv!

 

Stooor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, nytter ikke å legge inn bursdagsgratulasjon og så få skrivekløe slik at gratulasjonene nesten forsvinner, jo...

 

Så her kommer et realt dytt og nok en gratulasjon ;-)

Skrevet

Gratulerer!!! Håper du koser deg i Revehiet, med kaker, presanger og hele reveflokken:-)

 

 

Så bra at fler enn meg husker på bursdager:-)

Skrevet

Gratulerer så mase med dagen!! Håper du har hatt en kjmpekoselig bursdag:))

Skrevet

Slenger meg på denne også; Hipp hipp hurra for deg som fylte ditt år:))

 

Klemsideisi:))

Skrevet

ÅH,jeg er ikke innom i rett tid !!!

 

MEN,gratulerer med overstått bursdag reven =)))

Håper du feira så det knakte.

 

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...