Gummelillan Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Hipp, hipp hurra! Håper dagen har vært fin. Mange som har tent lys i dag i hvertfall ;-) Ha en fortsatt strålende dag i høstkulden. Nyt dagen, feiring, ungene, mannen og deg selv! Stooor klem fra
Gummelillan Skrevet 29. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. november 2009 Hm, nytter ikke å legge inn bursdagsgratulasjon og så få skrivekløe slik at gratulasjonene nesten forsvinner, jo... Så her kommer et realt dytt og nok en gratulasjon ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Gratulerer!!! Håper du koser deg i Revehiet, med kaker, presanger og hele reveflokken:-) Så bra at fler enn meg husker på bursdager:-)
Superlis Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Gratulerer så mase med dagen!! Håper du har hatt en kjmpekoselig bursdag:))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Slenger meg på denne også; Hipp hipp hurra for deg som fylte ditt år:)) Klemsideisi:))
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 ÅH,jeg er ikke innom i rett tid !!! MEN,gratulerer med overstått bursdag reven =))) Håper du feira så det knakte. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå