lilleღpersille Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Finnes det virkelig noen som er så heldige å kun oppleve morgenkvalme? Huff, er kvalm gjennom hele dagen til og fra. Kan heldigvis kontrollere det til en viss grad i dette svangerskapet, så håper det forblir sånn. Sist kunne jeg ikke kontrollere det, men er så rart å høre om morgenkvalmen...
Frk Marge Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 fordi det er veldig vanlig at den nettopp er bare på morgene eller tidlig på dage i allefall med tulla mi var jeg kvalm døgnet rundt, også denne gangen da jeg severre mistet . men med guttungen var jeg morrakvalm ... var drittdårlig fra 8-tida til 12-13 om formiddagen max. spydde noen ganger også, alltid om morran når jeg leverte vesla i barnehagen. men takker meg til morrakvalme i forhold til den hele døgnet kvalmen
♥Madame_Mim♥ Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Det er fordi de fleste er mest kvalme på morgen. Jeg har vært heldig og har bare vært bittelitt kvalm på kveldene. Og jeg som har hørt at de som venter jenter er mye kvalme. Stemte heldigvis ikke på meg :-)
lilleღpersille Skrevet 29. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2009 Ja, det er vel det. I mine to svangerskap har jeg vært kvalm gjennom hele dagen, til og fra. Så for meg høres det bare rart ut med morgenkvalme:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Jeg og er kvalm hele dagen. Selv om jeg har fått kvalmestillende sliter jeg med kvalmen og har faktisk kastet opp litt til tross for det også
~~ElleMelle~~ Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Jeg er også kvalm hele døgnet, men i begge mine svangerskap har jeg vært værst på ettermiddagen/kvelden.
_Løvemamma_ Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Det heter morgenkvalme så du kan leve i håpet om at det blir bedre utover dagen... Jeg var kjempedårlig i to mnd sammenhengende, klarte nesten ikke å gå uten å spy fordi det gynget sånn. Hadde hørt skrekkhistorier om folk som var så dårlige hele svangerskapet, men heldigvis var jeg ikke en av dem! Men har fremdeles ikke fått tilbake matlysten i uke 39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå