Januar Baby <3<3 Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 å bruker bare jordmor,føden og legen ... Alle tror eg bare er full i dritt uansett , så eg gidd faktisk ikke spør om noe her inne for å så bli slaktet .... ! Synd at dere ikke klarer å lese det eg skriver, eller skjønne ka eg skal fram til , men dere trekker deres egne mening med en gang , og biter hovvet av meg ... Gidder ikke mer utav det, og dere skal få fred på BIM siden ... ! Lykke til videre i svangerskapet folkens ... ! Om om dere lurer på MASSE siden dere er FØRSTEGANGS ,så IKKE spør her ..... !!! De slakter dere !!! !
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Synd du føler det slik da. Jeg har fått svar på mye her inne jeg. Har aldri følt meg slakta. Lykke til videre:-)
jippiii Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 er jo ikke det det handler om, at en ikke kan spør om noe her inne! men du spør og forteller ofte noe som er opplagt at en ringer til proffe folk om. Spesielt når du komer rett fra føden, så sjer det noe nytt ekstreme greier, å du spør her, når det høres ut som du har en prematurfødsel på gang! Opplever at en kan spør om veldig mye her. Du har gang på gang fått beskjed av flere om å ringe føden om de tingene du spør om, men allikevel fortsetter du i samme gaten.....
You can call me Dårris Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Jeg har heller ikke blitt slakta. Du sier at det er synd vi ikke leser hva du skriver. Hvis du hadde lest svarene så kanskje det hadde hjulpet? Så vidt jeg kan huske så har du spurt flere ganger om fostervannavgang ect, og hver gang så har du fått til svar at hvis du er usikker så ring føden! Ikke noe rart da at folk reagerer når du spør enda en gang noen dager senere. Håper det går bra med deg videre, og at du finner noen som kan gi deg de svarene du ønsker, uansett så er det ikke fagfolk som svarer deg her:)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 For all del, du gjør som du føler er rett. Profilen din er fortsatt aktiv, så du har nå ikke gjort alvor av trusselen enda... Men ta med deg dette når du drar eller bytter nick: jeg er skeptisk til innleggene dine, fordi jeg har erfaring som flerbarnsmor og sykepleier. Jeg stiller meg derfor veldig kritisk til rådene du liksom skal ha fått fra KK, fordi jeg har jobbet på obs-posten for gravide på KK, og kjenner tilstrekkelig til prosedyrene slik at jeg vet at du ikke kan ha fått de rådene og "behandlingen" som du gir uttrykk for å ha fått derfra. Det stemmer bare ikke, ser du. Du har i så fall blitt behandlet og rådet tilnærmet motsatt av det som er prosedyre ved KK. Du kan også ta med deg dette på veien: Skal du finne på historier som du har gjort, lønner det seg å sette seg litt inn i fakta, slik at du ikke blir like lett avslørt. Jeg sier ikke at du ikke er gravid, for det kan like godt hende at du er, men jeg tror du sitter på nattestid og finner på historier av enten kjedsomhet eller oppmerksomhetsbehov, eller en kombinasjon av begge. Hvis du er gravid, ønsker jeg deg lykke til med resten av svangerskapet og fødselen. Er du ikke gravid, ønsker jeg deg god bedring med tanke på din mentale helse.
_Løvemamma_ Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Jeg har spurt om kjempemye her, om alt fra vannavgang til bilseter, og ikke opplevd noen negative svar. I forhold til de innleggene du har hatt her, som folk har reagert ganske kraftig på etterhvert, så er mitt generelle råd til deg at lurer du på noe som helst medisinsk så KONTAKT FAGFOLK! Spesiellt om det stemmer at du faktisk er gravid og med de komplikasjonene du hevder å ha hatt. Jeg har reagert fordi du sitter å surrer på nett istede for å ringe føden, og etterhvert også fordi de svarene og den behandlingen du vistnok skal ha fått når du omsider har tatt kontakt med dem hverken stemmer overens med råd jeg har fått av jm og lege, generelle anbefalinger eller sunn fornuft. Lykke til videre, gravid eller ikke. Og om det er så mye oppspinn i det du har skrevet som det virker som, så håper jeg du oppsøker fagfolk av en helt annen type.
Myy Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Jeg er førstegangs og har spurt om kjempe masse her inne. Har aldri blitt slaktet jeg da men. Har vel kanksje også litt å gjøre med hvordan man spør om hva.... Lykke til !
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Tenkte jeg skulle minne deg på hvorfor du ville slette deg, Januar Baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå