Gå til innhold

Når holder de hodet selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når fester de blikket? Jeg er en sånn uvitende førstegangsmamma :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig individuelt dette også, som så mye annet, men jeg synes denne oversikten er ganske bra for å få et innblikk i gjennomsnittet hvertfall=)

http://www.lekegrinda.com/det01.shtml

Gjest eelis+pepperkakemannen!
Skrevet

Jeg syns den oversikten var bare tull, stemmer ikke på gutten min i det hele tatt. Han holdt hodet stødig og festet blikket med en gang han kom ut (det første han gjorde da jeg fikk han opp på magen min etter fødselen var å reise seg opp på armene, stirre meg dyyypt inn i øynene og smile, tro det eller ei). Men så vet jeg om andre som har vært tre uker gammel og så vidt begynt å feste blikket. Så det er veldig individuelt! :-)

Skrevet

jenta mi løftet også hodet første dagen og festet blikket med en gang... hun lå på brystet mitt, løftet hodet, stirret meg inn i øynene, og etter å ha sett litt rart på meg en stund så smilte hun :-) Og nei, det var ikke luft, for hun smilte med øynene. Men hun begynte ikke å le før hun var 3 uker gammel. Nå er hun 10 uker og jeg kan ikke huske sist jeg støttet hodet hennes... hmmm, for gjorde det i begynnelsen såklart, i tilfelle hun kastet hodet bakover for å se noe der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...