Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Jeg sa opp jobben min i en ansvarstilling da jeg fikk tilbud fra ei jeg kjenner om å bli med da det skulle åpnes en ny butikk, la oss kalle henne x. Var å pratet sammen med henne og dagelig leder (y) som ikke jobber i butikken men som står som dl. De sa at jeg skulle være med å styre x på et område meg på et annet og jeg ble med engang kastet ut i et interjuv med en xhjelpe. Da vi åpner dørene forteller x alle kjente som er innom at det er hun og meg som styrer og til meg sier x at vi ikke har noen butikkleder. Jeg jobber hardt 17 timers dager over lengre periode i åpningsfasen, stiller opp hele tiden, tar ansvar og føler meg inkludert,har brukt mye av fritiden min også, men så skjer det noe for 3 dager siden som forandrer alt. Jeg får beskjed om at x er butikksjef. jeg blir paff sier ikke noe da. Spørr x dagen etter om jeg har noe ansvar og det drar hun veldig på.... Hva gjør jeg. Jeg føler meg brukt og tråkket på og har mest lyst å si opp og gå tilbake til jobben jeg kom fra, har stående tilbud derfra.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Hadde gått tilbake til gamlejobben
prekæs Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Jeg hadde aldri godtatt å føle meg brukt og tråkket på. Få klarhet, evnt gå tilbake til den andre jobben om du kan.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Hvis du har blitt underbetalt, ville jeg ha krevd en sluttsum, og gått tilbake til jobben.. At du ikke får riktig info, er en god oppsigelsesgrunn.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Du må jo avtale møte med Y og høre med henne hva som er saken her.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Skal prate med y i morgen. Det var x som sa at y hadde sagt at hun skulle være butikksjef. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem her. Er ufattelig lei meg og skuffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå