Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Jeg innbiller meg at damer oftere gir enn å få på det området... Hvor mange er i et forhold der det ikke går begge veier?.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Her har jeg bare fått oralsex 1 gang siden fødselen (1 år siden) Jeg kan faktisk forstå det. Han så ALT. Hele episoden. Så det sitter godt i minne hos han. Ellers så blir det nok av oralsex på han. Før så fikk jeg ca 3-4 ganger i uka. Det tok AV. Derfor lar jeg han ta tiden han trenger på å komme over dette.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Jeg elsker å gi oralsex, men selv foretrekker jeg å få fanten inn i meg. Blir alt for utålmodig til å nyte det!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Jeg får så ofte jeg vil Han elsker å gi, for han vet hvor mye jeg nyter det! Jeg er derimot ikke så glad i å gi, men han har aldri sagt at han savner det. Vi har ett fantastisk sexliv ellers, så tror ikke han har behov for det
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 jeg bare gir, men får ikke. har lyst på men spørr ikke om det.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Jeg må dessverre bare innrømme for meg selv at mannen min faktisk ikke liker å gi meg oralsex, og for å være helt ærlig så er det litt sårende. Han får av meg nesten hver gang vi har sex, han elsker det. Jeg får vel tilbake ca en gang i året eller noe sånt, og da er det snakk om kanskje 30 sek med tungespissen så vidt borti, så det gir meg egentlig ikke så mye. Veldig synd, for oralsex er jo egentlig det beste som finnes etter min mening, ingenting annet som måler seg med det. Har bedt han gjøre det noen ganger, men synes det er vanskelig siden han er så uvillig. Ja ja...*sukk*...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 He he. Jeg er så egoistisk, at da hadde jeg sluttet å gi... En ting er hvis man ikke ønsker å motta, men det er annerledes hvis man vil ha men ikke vil gi.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #10 Skrevet 29. november 2009 Jeg gir ikke, og derfor tar jeg heller ikke imot.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 han har nesten aldri tid til å ta imot desverre... desverre fordi jeg liker det veldig godt. men han er veldig flinkt til å gi meg oralsex. han gjør det nesten hver gang vi har sex, bortsett fra når jeg har mensen, og det har eg FULL forståelse for...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #12 Skrevet 29. november 2009 Jeg får når jeg vil, men gir veldig sjelden. Jeg kommer superfort når han slikker meg, derfor skjønner han jo at det er lurt. Selv synes jeg han tar alt for lang tid med å komme ved oralsex (er omskjært og litt lite følsom), så derfor gidder jeg sjelden å gjøre det. Før jeg møtte han var jeg spesialist på området, så jeg tror det har gått litt ut over selvtilliten min også.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #13 Skrevet 29. november 2009 har det på samme vis som anonym 16,35... litt kjipt, men nyter å få!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #14 Skrevet 29. november 2009 Bare giver.. ikke så glad i oralsex, og etter 2 fødsler frister det ikke heller.. redd jeg ser rar ut der nede eller noe:/ Null problem å gi til han da.. Vi har et bra sexliv da, er en av de heldige som ikke har problem med å komme under samleie:) Kanskje derfor oralsex aldri har vært det store for meg..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #15 Skrevet 29. november 2009 Jeg suger hver gang,og digger det;o) Men han slikker ikke meg,fordi jeg ikke klarer å slappe av og like det...Har fått det før og vet hvor digg det er (var ikke edru),men jeg klarer det bare ikke.Han har prøvd seg,men jeg stopper hank,og jeg tror det er greit for han..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #16 Skrevet 29. november 2009 JEg gir- og han elsker det mer enn noe. Men han gir aldri tilbake. Det er mulig han gjorde et veldig spedt forsøk en gang, men det var over før jeg rakk å registrere hva han egentlig holdt på med der nede... Og det er den eneste gangen, på tre og et halvt år. Synd, for jeg elsker det, men jeg får meg ikke til å tigge om det heller. I alle fall ikke nå, når han ikke har vært nedi der på årevis. Han bruker forresten ikke hendene heller, har hendt han forsøker seg på det da, men han er så brutal og klønete at det blir mer vondt enn godt. Og når jeg har hoppet til fordi det blir vondt et par ganger gir han seg :/ Men men, han funker fint på andre områder da, så jeg lever da greit med det. (selv om jeg av og til skulle ønske jeg hadde en krysning av ham og eksen min- eksen var en gresk gud i senga, men det var jaggu bare det han dugde til og )
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #17 Skrevet 29. november 2009 Jeg gir en sjelden gang men får ofte. Jeg er ikke så glad i å gi oral sex, men han er veldig glad i å gi det så da er det jo greit. Jeg har vært veldig ærlig på at jeg ikke forventer at han gir ofte siden jeg ikke gjør det, men når han liker det så er jeg veldig fornøyd jeg. Og jeg trenger aldri å spørre om det Han spør sjelden så stort sett får han når han spør og en og annen gang ellers
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #18 Skrevet 29. november 2009 gir mer enn jeg får.. Elsker begge deler, men blir lei av å gi når man ikke får ofte tilbake, må være en viss balanse, ellers føler man seg bare brukt og utnyttet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå