Gå til innhold

Jeg har født, utrolig, men sant! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åja, dette skjedde fort og plutselig, onsdag natt, akkurat i uke 35!

Alt går faktisk veldig bra med mor og lillegutt, han ligger på prematuravd, han er jo liten, men der på avd sier han er stor gutt faktisk. Han lå i kuvøse første dagen og fikk litt pustehjelp,men har nå egen seng og klarer seg helt fint alene :)

Han veide 2500 gram, og var 45 cm. Det ble november-baby istedenfor januar, og det var bra uventa! Men sånn kan det gå, vil dem ut så vil dem ut :)

Jeg kommer gjerne til å snike litt her innimellom, i følge siden her har jeg jo 36 dager igjen, hehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, allerede! Gratulerer så mye pooh! Jeg som trodde vi skulle ligge på SUS samtidig, hehe.

Skrevet

Gratulerer så mye. Godt å høre at alt går bra:-) Lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer så mye :-) Kos deg masse med den lille :-)

Skrevet

godt å høre at alt er bra. vi fikk oss et lite sjokk også når vi plutselig ble lagt inn på ullevål med svangerskapsforgiftning, også 35 uker. men det har roet seg fint ned og holder det seg som nå så får vi beholde han inne i magen i noen uker til. men uansett er det jo ingen krise i uke 35. nå er vi hjemme i permisjon.

Skrevet

Oi, han hadde hastverk! :-)

Gratulerer med en sterk, liten gutt!

Håper han vokser seg stor i en fart, og at det ikke er lenge til dere får ta ham med hjem.

Nyt tiden og ta godt vare på hverandre! :-)

Skrevet

Gratulerer med gutten.. Vi hadde termin på samme dag, men babyene kommer når dem vil..Lykke til og håper alt går bra med dere.. Må oppdatere oss med hvert:o)

Skrevet

Gratulerer så mye!! :D

Han var da stor da? Jeg var 2520gram og 45 cm da jeg ble født 4 dager før termin! :) Men det er vel lungene som er det store når de er så små..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...