Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 I dag når jeg nett hadde våknet (jeg lå strekk ud i sengen), så kjente jeg plutselig noe krampe aktig helt nede på magen, litt mot venstre. Jeg kunne kjenne det utenpå magen, knall hardt og akuratt som en liten ball. ETter et par sekunder ga det seg, og jeg klarer ikke å kjenne det nå. Kan dette vær livmoren? Er bare i min 5 uke, men dette er 3 svangerskap.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Kan det være at du er lengre på vei enn du tror? Høres jo litt ut som livmoren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå