Gå til innhold

Ullundertøy igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye trenger man til et barn en hel vinter??Ønsker jo kun ullundertøy til jenta mi for har jo erfart at det er stor forskjell på ull og bomull når det gjelder å holde på varmen....

Ullundertøy er DYRT men mesteparten er jo veldig bra plagg så jeg spørr....Hvilke merker er dårlige?? Og hvor mye penger må jeg regne med å bruke tilsammen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullundertøy trenger ikke være dyrt, jeg har kjøpt masse på obs til 99-149 kroner pr plagg, det er jo like dyrt som for en genser til et barn! Jeg personlig liker Janus, Ulvang, og det som de selger på cubus best. Klart er ulvang dyrest av de 3, men vi har ull polo til ungene våre i dem og da fungerer også ullundertrøyen som genser! Synes ikke 99-119 og 149 er spesielt dyrt for ullundertøy. Kan jo også ønske seg det av besteforeldre/faddere i julepresang til ungene, de fleste får jo mer enn nok av leker til jul!

Skrevet

Du svarte ikke på det hun spurte om, du anonym 14:04.

Hvis du hadde lest innlegget mer nøye, så hadde du sett at hun lurte på hvilke merker som er dårlige og hvor mye penger hun måtte legge i ullundertøy for en vinter.

Skrevet

Her er det cubus sitt som har vært dårligst, om det er tilfeldig eller om det er det vet jeg ikke... Jeg har ca 5 sett til mine hvert år og da klarer vi oss godt. Men prøve å være litt lur ang str. . F,eks jenta min, i fjor passet hun best 98( hadde tre sett med de) kjøpte utpå vinteren to sett i 104. I vinter er de i 98 for små så da kjøpte jeg nye i 110 så hun passer og så passer hun de i 104 fra i fjor.... Hvor mye penger du blir å bruke kommer jo ann på hvor mange sett du kjøper og hvordan pris du legger deg på....

Skrevet

Jeg synes Cubus sitt er kjempebra!! Vet det ikke er det du spør om, men bare siden hun over her ikke likte det. Jeg pleier alltid å kjenne på plaggene. Kjøper ikke de som er veldig tynne og "laffete" i ulla. Har noen på apotek 1 nå som jeg synes virket dårlige på kvaliteten, men ikke prøvd så vet ikke.

Skrevet

jeg har 2 ullbukser og 4 ulltrøyer til hvert barn.Bestilte nå på spar kjøp

til 139 pr trøye i ,ull ,opptil str 140.bukser kjøpte jeg på obs husker ikke helt hvor mye kosta.

kjøpte ull body til minste mann til 99kr str opptil 110.

Ull er dyrt ,men synes ikke dette var så ille.

Skrevet

Er ikke sikker på hvor mye man egentlig trenger, kommer jo ann på hvor flink man er til å få unna skittentøyet. ;)

Vi har en god del rett og slett fordi jeg ikke får unna skittentøyet fort nok med 2 unger. 5 skift holder sikkert egentlig. Da kan man ha et sett i barnehagen, ett sett på og 3 i reserve.

Det vi har dårlige erfaringer med uansett str er Cubus sitt. Der går sømmene raskt. Og i tillegg er det det eneste som ungene sliter hull på longsene.

Tom & trine sitt er ok. Bodyene er elendige, de rakner. Men trøyene og longsene holder. Eneste er at det er litt grovt.

Nordheim sitt er så vidt at bodyene og trøyene får DYP utrigning. Må ha noe over.

Vi har prøvd en del merker. Til han på 3år er det nok Devold, Nøstebarn, Ulvang og Skogstad vi er mest fornøyd med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...