♥Cherrypie♥ Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 tlfnummerene som står på liste nedover når man skal sende sms.. etter jeg har trykket på "fortsett" etter å ha skrevet en sms så kommer alle nummerene jeg har sendt mel til før og tlf står jo over der på toppen, Har slettet denne lista før men har prøvd ALT å får det ikke til!! arrghh
* 5 om dagen * Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 når jeg lissom har sendt en mld(prøvde bare nå,og ikke sendt) så kommer jeg dit hvor det står angi tlf nr, kontaktoppslag,og nedover der kommer de jeg har sendt til sist. jeg tar bare å går nedover,og trykker slett,knappen til høyre,så forsvinner den fra lista over de jeg har sendt til sist. mulig dårlig forklart,men sånn gjør jeg det på min SE.
♥Cherrypie♥ Skrevet 29. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2009 ja mener d var sånn j gjorde d sist!men står ikke slett der!bare tilbake. åssen se har du?
vildejenta Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Når du er inne på den lista (etter du har skrivd meldinga og trykt fortsett) så trykker du nedover sånn at du merker den kontakta også trykker du på "c" (sletteknappen) så får du opp om du vil slette og trykker ja. Du må gjøre det på hver enkelt kontakt. Dårlig forklart men håper du skjønner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå