StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Lurer på om det er noen som har den og har noen erfaringer med den å dele med meg??
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Jeg har den. Positive sider: -kommer til i kriker og kroker -du slipper å skrubbe som man ofte må med andre mopper -Slipper å drasse rundt på bøtte -fjerner flekker veldig effektivt Negative sider: -Kan være litt tung -Syns den er litt kort så jeg må bøye meg litt (jeg er 170 cm) -Blir "vannmerker" på parketten men det blir det egentlig uansett hvis jeg ikke bruker minimalt med vann...
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 30. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2009 Takk for svar sauen :-) Da blir den nok litt kort til meg også siden eg er 176. Hmmm. Grunnen til at eg har lyst på den er egentlig den mini steameren en får med. Det ser så greit ut å ha en sånn som man kan bruke på alle vasker og springer, og som kommer til i krinkler og kroker der det samler seg støv og man kommer ikke til med noe som helst. Hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå