Gå til innhold

Hjertesukk på en søndag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For ei stund siden oppdaget jeg at jeg var gravid! Og en fantastisk følelse er det. Har slitt med barnløshet i 4 år, noe som var med å endet forholdet med eksen.

Etter å ha vært gjennom hormonkurer, x antall prøverørs og tilslutt på vei til adopsjon, fant vi ut at det var ikkje mer følelser igjen i forholdet og endet det! Må og si at jeg har en kronisk sykdom magesykdom, som jeg ble operert for 1 år tilbake!

Jeg begynte å leve igjen.. la alt som hadde med barn til siden, det vil komme når det passer og jeg har funnet meg en ny mann! Og hadde det veldig fint med det. Mange single venner og ut på byn igjen å ha det gøy!

Og litt mye gøy ble det... Og her sitter jeg, plutselig gravid, men en usikkerhet hvem som kan være far. Og ikkje det at jeg prøvde å bli det i henhold til tidligere histore, for det var ikke slik jeg ville bli gravid. Men i hehold til min sykdom er du ikke alltid 100 % sikker på om de fungerer fikk jeg beskjed av legen min etterpå.

Har argumentert opp og ned i mente for hva jeg skulle gjøre, hva som var det riktige valget. Hadde stor ønsker om å være et barn igjen slik at andre kunne ta beslutningen for meg.. Men det gikk ikke.

Valget, etter mange råd fra sykehus/klinikken og tidlig ul for å forsikre at medisiner jeg går på ikke kunne ha gjort noe skade, valgte jeg å beholde barnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Er selv alenemor til verdens skjønneste jente.

Dette klarer dere bra, du og lille vennen din!

Lykke til :)

Skrevet

Syns uansett det er flott at du beholder:)

Hvem faren er får en ta senere:)

Skrevet

Kan være at du og eksen hadde problemer med å få barn med hverandre, mens du ikke har særlig problemer med å få barn med andre menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...