Gjest Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 er det noe annet? Jeg er øm ved bevegelse på venstre side nederst på magen. (nesten i eggstokkområdet). Jeg har vært en del aktiv de siste 4 dagene og denne ømheten kom etter at jeg var aktiv. Jeg har fra før bekkenløsning. Kan en ha ligamentsmerter kun på ei side om gangen? Jeg er snart 34 uker på vei. Jeg kjenner liv flere ganger om dagen.
Gjest Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Hei! Kjedelig spørsmål, men hvordan er tarmen din. Den kan nemlig gi ifra seg fryktelige smerter nå den siste tiden da det går tregere å treger jo større du blir. Venstre side i eggstokkhøyde er liksom slutten på tarmen også... Finnes noen brukker på helsekosten fom smaker fiken, de er veldig gode og det holder med 1/4 morgen og kveld. (første gang jeg spiste dem tenkte jeg meg ikke om og spiste to da de jo var veldige gode, det ble vondt!!!!) Ellers kan du te en ss sviskesaft fra Nestle. Den hjelper også godt på magen. Kan jo være det er noe helt annet, men, men.. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå