november09*Født Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Da har jeg ENDELIG født ) Ble satt i gang Onsdag 25/11 kl.08.30 helt umoden og gikk med veldig ubehagelige rier fra 1 tabelett ble satt og helt til kl.01.00 om natta 26/11. Da begynnte det virkelig og bli action på ting. Fikk smertestillendes i 01.00 tiden for og få såve men til ingen nytte i 03.00 tiden satte de morfin sprøyte det var heller ikke til noen nytte Hadde så vondt at JM måtte sjekke åpning da og det var 4cm åpning, hun sa dette kunne gå kjapt derfor ringte hun til annestesi legen som skulle sette epeduralen. Da han kom etter en bitte liten stund var jeg veldig lettet og tenkte snart tar den det værste av smertene, men den gang ei ( Han klarte ikke sette den pga riene mine var så hyppige at det var umulig og få satt den, jeg ble skjikkelig lei å forbanna for jeg hadde så syk fødselsangst og sykehuskrekk at det var hele grunnen for at jeg ble satt i gang slik de skulle få god nok tid til epeduralen også! (Tåler ikke veldig mye smerte) Men i 05.00 tiden gikk vannet det lettet litt på trykket, men var jo enda veeeeldig vondt. det var nå 9cm åpning. 05.30 fikk jeg begynne og presse men var ganske så utkjørt siden jeg ikke hadde sovet på 24timer. Jeg presset i ca 30 min da kom legen og hjalp til med vakum slik det skulle bli litt fortgang på ting, 06.15 kom ELIAS PRINSEN TIL VERDEN!! Han var helt perfekt fikk score 10 av 10 3500g og 50cm terminen var 25november Var på barselhotellet i 2 dager så reiste vi hjem. Har det helt topp! Lykke til for dere andre som venter )
november09*Født Skrevet 29. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. november 2009 Glemmte og skrive at dette var nr.2 og at det var 2 fødsel uten smertestillende!! oppfordrer dere som skal settes i gang til og be om smertestillendes tidlig for det hadde nåkk vært til stoooor hjelp.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Gratulerer med den nydelige gutten! :-) Kos dere masse i tiden som kommer!
november09*Født Skrevet 29. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2009 ja det gjør vi takk for det
fresh Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 Gratulerer så mye Måtte lese innlegget da du skreiv den datoen. Min sønn ble født samme dato, for 3 år siden, og han skulle også faktisk hete elias Morsomt Men så ble det et annet navn til slutt... Gratulerer, å kos deg masse med prinsen
november09*Født Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2009 hehe så stilig tusen takk for det, koser oss kjempemasse ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå