Gå til innhold

92 dager til termin!! dette går fort:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ifølge BiM i uke 28 nå, så da hører jeg vel til her. Tia flyr når man har to små fra før:) Plutselig skal man vel føde.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tiden flyr :)

3. trimester starter forresten når du er 28+1, altså uke 29.

Skrevet

hmm...er det jeg som blingser helt? jeg er 27+4 idag, og har 89 dager igjen til termin, men jeg hører jo ikke til her inne før til uka som kommer... eller? tenkte ettersom hovedinnlegger har 92 dager igjen, og er 28 uker? eller regner jeg feil?:)

Skrevet

Nei, det stemmer at dere ikke hører til her inne. Dere er begge i 28. uke, og du er tydeligvis tre dager lenger på vei enn HI.

Men det gjør jo ingenting at dere henger her inne noen dager før tiden :) Husker selv hvor kjedelig det var å lese for endte gang om ordinær UL på 2. trimester!

Skrevet

ahhh...trodde det var forskjellige måter å regne på skjønner du:)

ja, du fikk sagt det der, litt lei av å lese om ordinær ul, og hva slags kjønn folk får....men føler meg nesten litt trimesterløs fra uke 25 til 35 jeg da, for da er det liksom ikke noen ultralyder, og ei heller ikke snart fødsel,om du skjønner:) hehe.... føler 3 trimester er basert endel på dette med om man er i gang, og at man har født:)

Skrevet

Hei dere. Stikker innom som dere fra 2. tri. Jeg er 27+1 i dag og tilhører derfor ikke 3. tri før neste søndag (da er jeg 28+1). Er enig med dere at man på en måte føler seg trimesterløs etter man har vært på ordinær ul og man liksom vil videre. Gleder meg til å neste søndag da jeg endelig tilhører det siste trimesteret. Vi sees!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...