PAVEEL Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Bor på nordvestlandet og her er det ikke bare snø på vinteren for å si det sånn, men kaldt er det. Trenger meg sårt nye vintersko! Hjelpe meg kanskje?
PAVEEL Skrevet 29. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. november 2009 Vinster ja.........Med fare for å få skrivepolitiet på døra så retter jeg opp den feilen og sier Vinter istedet;)
Zitro Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Jeg bruker det samme som ungene. Viking Goretex sko. Meget behagelig å gå i, tåler snø, slaps og vann fint. Mine er 3 år gamle nå og ser merkelig nok ubrukte ut selv om det er flittig i bruk hver vinter.
PAVEEL Skrevet 29. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2009 Hmmm... kanskje jeg skal se på Viking ja, lurt tips:D
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Ecco. Barna har de og her står de i vanndammer opp til knærne. Like tørre. Skulle vell tro at de har til voksne også.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Super Fit. Lette og gode. Snuppa var tørr på beina enda hun stod i en bøtte med litt vann i. (ikke så mye vann at det gikk over kanten på skoen, selvfølgelig)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Åja... nå så jeg plutselig at skoene var ment for deg. hihi... Tror ikke Super Fit fins i voksenstr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå