Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Et vennepar fikk en sønn i natt.. Han har fått dette navnet. Men klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns om det selv. Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Nei, jeg synes ikke det er fint. Altfor mye av det "gode".
DK+2 Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Tja, jeg tror det hadde gått greit om jeg kunne kalle han for bare Theo, begge navnene ble litt slitsom.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 De blir jo sikkert ikke å bruke hele navnet til enhver tid, men blir nok bare å kalle han for Theo etterhvert. Synes begge navnene er nydelige jeg
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 De skal bare bruke Theo til vanlig Pappan heter Ted, så de syns det ble for likt med bare å ha Theo. Hi
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Ikke et pent navn. Passer i beste fall som navnet på en blomsterbutikk eller noe
_Løvemamma_ Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 For all del et fint navn, men da jeg kjenner ett par meget utagerende homofile som heter Theo og Nathaniel så blir det for meg et helt ekstremt homo navn! Hehe.. Men det er jo bare mine personlige assosiasjoner.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #10 Skrevet 29. november 2009 Hm..Faren heter Ted, og det nyfødte barnet Theo Nathaniel. Er jo ikke akkurat så vanskelig å finne ut hvilken familie du sikter til. Vet ikke akkurat om jeg hadde synes det var så velidg gøy om jeg kom hjem fra sykehuset, og så at vennene våres lagde debatt på nettet ang vårt navnevalg. Kanskje jeg er litt rar, men jeg syns det er litt spesielt å lage et innlegg om andres navnevalg
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 Fint navn. Unødvendig innlegg. Barnet har fått navnet sitt. Spiller vel liten rolle hva du mener om saken.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #12 Skrevet 29. november 2009 Syns navnene er finest hver for seg
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #13 Skrevet 29. november 2009 Jeg synes det er superharry, men smaken er som baken.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #14 Skrevet 29. november 2009 Hvorfor må du vite hva andre mener om dine venners navnevalg? Det er vel for guds skyld de som bestemmer hva barnet deres skal hete. Tror ikke du har noen innvirkning ang. det. Eller skal du fortelle dem at du har spurt på nett, og fordi damene på dib/bim ikke liker navnet, så må de velge noe annet?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #15 Skrevet 29. november 2009 Theo er fint.. Nathaniel not so much, men så liker ikke jeg de Victoria/Nathalie/Cassandra/Leander-navna, som jeg synes havner i samme genre.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #16 Skrevet 29. november 2009 Hadde ikke valgt dette selv. Synes Theo er ok på baby, men kanskje ikke på en voksen mann. Nathaniel er dessverre et navn i bunnen i min navneverden. Hadde heller valgt Theodor, og heller brukt Theo som kallenavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå